کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک آماده کنار گذاشتن بازیکنان کم کار

مرد هلندی به بازیکنانش هشدار داد هر کسی که کم کاری کند کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش گل، گاس هیدینک در آستانه اولین بازی اش به عنوان سرمربی جدید چلسی با رسانه ها به صحبت پرداخت.

  

گاس هیدینک در همین ابتدای کار با بازیکنانش اتمام حجت کرده است و آنها را موظف به موفقیت می داند. سرمربی 69 ساله که جانشین مورینیوی پرتغالی شده است گفت که از بازیکنان آبی پوش انتظار دارد به سرعت تغییر رویه دهند.وی در این زمینه به خبرنگاران گفت:


حتی اگر رئیس تان یک سرمربی موقت باشد، باز هم می تواند حسابتان را برسد؛ قرار نیست به آنها التماس کنم که خوب بازی کنند. آنها موظف هستند که خوب بازی کنند. در باشگاه بزرگی هستند، پول خوبی می گیرند و باید شور و اشتیاق بازیکنان آماتور را داشته باشند. اگر از خود اشتیاقی به بازی نشان ندهند به آنها خواهم گفت خیلی ممنون، خدانگهدار. به چنین بازیکنانی نیاز ندارم.  

وی در ادامه اظهار داشت:


هفته پیش تیم تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشت و این همه را در باشگاه به وحشت انداخته بود. نمی دانم چرا آنها خوب بازی نمی کردند. قضاوت کردن سخت است. اما نمی خواهم هم که بدانم. می خواهم با ذهنی باز با آنها برخورد کنم.  

 با وجود اینکه قرارداد هیدینک فقط تا ماه می اعتبار دارد و به نظر چلسی هم به صف علاقه مندانِ گواردیولا پیوسته است، هیدینک اقامتی طولانی تر در لندن را غیرممکن ندانست:


چند سال پیش هم در شرایط مشابهی پا به باشگاه گذاشتم. باید قلباً بخواهم که با این افراد کار کنم. فعلا تا مِی پیش می رویم تا ببینیم چه می شود. تا زمانی که اشتیاق داشته باشم به کار ادامه خواهم داد. پیوستن به چلسی تصمیم سریعی بود. به اندازه کافی تجربه دارم که بدانم چه زمانی پیشنهادی را، حتی اگر کاری سخت است قبول کنم. در گذشته همه چیز در اینجا سازمان یافته و منظم بود. هنوز هم اینجا فضایی صمیمی دارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد