کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

احتمال انتقال فابرگاس به رئال کم نیست

کهکشانی ها آماده جذب یک هافبک طراح در تابستان هستند و فابرگاس یکی از گزینه های جدی آنها است.

سسک فابرگاس

پایگاه اینترنتی Fichajes.net ادعا کرده رئال مادرید قصد دارد در تابستان، یک آتش بازی حسابی در بازار نقل و انتقالات راه بیندازد.

   

سسک فابرگاس، جدی ترین گزینه آنها برای بازی در میانه میدان است و از ادن هازارد و رابرت لواندوفسکی نیز به عنوان دیگر خریدهای احتمالی پرز یاد می شود.

 

بسیاری از طرفداران چلسی، فابرگاس را به خیانت و البته دست داشتن در برکناری مورینیو متهم کرده اند، با اینکه این بازیکن قویا چنین مسائلی را رد کرده است اما بدش هم نمی آید که دوباره به لا لیگا برگردد و در ترکیب یک تیم اسپانیایی به میدان برود.

 

از طرفی، چلسی هم می تواند با سود خوبی که از فروش فابرگاس و دیگر بازیکنان مورد عتاب هواداران بدست می آورد، بازیکنانی را به خدمت بگیرد که سرمربی جدید این تیم می خواهد.

 

با اینکه فابرگاس قبلا اعلام کرده بود که باز برای رئال مادرید در حد یک "رسوایی اخلاقی" غیر قابل تحمل است، اما پرز هم در گذشته ثابت کرده که توانایی ارائه پیشنهادات اغواگرایانه را دارد و بعید نیست که بازیکن کاتالانی سابق بارسلونا را فصل آینده در سانتیاگو برنابئو ببینیم.

 

ضمن اینکه اگر هم چلسی به فروش بازیکن اسپانیایی اش اقدام کند، آرسنال مدت هاست که مشتری پر و پا قرص  اوست و رئال باید بر سر این انتقال با توپچی ها مبارزه کند.


منبع:ورزش یازده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد