کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اولین کنفرانس مطبوعاتی هیدینک در چلسی؛ حضورم در چلسی معنای خوبی ندارد

گاس هیدینک که با برکناری خوزه مورینیو از هدایت تیم فوتبال چلسی، هدایت این تیم را تا پایان فصل بر دست گرفته‌است، در اولین کنفرانس مطبوعاتی به‌عنوان سرمربی این تیم و پیش از دیدار تیمش مقابل واتفورد شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی بیان کرد: ” من نباید اکنون در این تیم حضور می‌داشتم. حضور من در چلسی معنای خوبی ندارد.

  

 حضور به معنی این است که شرایط در این تیم به خوبی پیش نرفته‌است. اما با این‌حال من از بازگشت خود به این‌جا خوشحالم و در از اینجا خاطرات بسیار خوبی دارم. من به این باشگاه عشق می‌ورزم و از همکاری مجدد با آن مفتخر هستم. وقتی شما به فصل گذشته چلسی نگاه می‌کنید و آن‌را با جایگاه کنونی تیم مقایسه می‌کنید، تعجب خواهید کرد. ایجاد تغییرات در این تیم و عملکرد تیم، اولویت اول ما خواهد بود.”


” ما دیروز و در اولین جلسه تمرینی خود، صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشتیم و به آن‌ها گفتیم که باید خود را برای مدت طولانی در آیینه ببینند و با عملکرد گذشته خود مقایسه کنند. تیم ما باید به روند خوب خود بازگردد. ما نباید نگاهی به پشت سر داشته باشیم و همچنین نباید آن را نادیده بگیریم. ما باید بهترین عملکرد خود را از این پس نشان دهیم و به شرایط اوج خود بازگردیم.”


” ما باید به خود، به باشگاه و به طرفداران نشان دهیم که ما عملکرد ضعیف خود در نیم‌فصل نخست را فراموش کرده و در طی رقم زدن یک عملکرد بسیار خوب در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها هستیم. اگر ما برای انجام بازی‌های نیم‌فصل دوم همدل و با انگیزه نشان دهیم، نتایج به دنبال ما خواهند آمد.”


منبع:متاورزش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد