کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سمپائولی: می خواهم به کارم در تیم ملی شیلی ادامه دهم

خورخه سمپائولی سرمربی تیم ملی شیلی می گوید که قصد دارد به کارش در این تیم ادامه دهد.
طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه باشگاه چلسی برای سپردن هدایت این تیم در فصل آتی به خورخه سمپائولی شنیده می شد، اما وی در این خصوص به AS گفت:
  
آینده من بستگی به انتخابات رییس فدراسیون در 4 ژانویه دارد. به این بستگی دارد که آیا رییس جدید، برنامه های ما را می پسندد یا خیر. قبل از گوش دادن به پیشنهادات، اولین پروژه من در حال حاضر تیم ملی شیلی است. این چیزی است که من به تمامی باشگاه هایی که با من تماس می گیرند، می گویم. 
این مربی آرژانتینی افزود:

کار در تیم ملی آرژانتین یک رویاست، زیرا این تیم کشور من است. من آرزو داشتم که به عنوان بازیکن برای آرژانتین بازی کنم، اما هرگز به این رویایم دست نیافتم. من هرگز نمی توانم آرزوی بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی آرژانتین را از سر بیرون کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد