کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فلورس: پیش تر شاگرد هیدینک بوده ام و نمی دانم چطور باید او را صدا بزنم

سرمربی واتفورد مشتاق دیدار با سرمربی سابق خود است.
سرمربی واتفورد در اظهار نظری گفت برایش سخت خواهد بود که هیدینک را "رییس" صدا نزند.
  
 به گزارش  ESPN، وی برای سه سال در والنسیا برای هیدینک بازی کرده است  و حالا این هفته تیمش در استمفورد بریج در برابر تیم سرمربی سابقش صف آرایی خواهد کرد. بازی روز باکسینگ دی اولین امتحان گاس هیدینک به عنوان سرمربی جدید چلسی خواهد بود و فلورس گفت از تحسین کنندگان مرد هلندی است:

آیا او یکی از بهترین هایی است که برایش بازی کرده ام؟ بله، البته، او یک مربی عالیست. زمانی که او مربی ما بود همیشه به اهدافمان می رسیدیم. خوب بازی می کردیم. رفتن به تمرینات را دوست داشتیم چون همیشه با توپ کار می کردیم. بازیکنان با او ارتباط می گیرند. این تجربه شخصیم است. او به بازیکنان نزدیک است و کار با چنین مربی به شما احساس امنیت می دهد.
وی در ادامه در مورد اینکه نمی داند سرمربی سابقش را چطور مورد خطاب دهد گفت:

واقعاً نمی دانم او را چه صدا بزنم. برای او هم غریب خواهد بود که بگوید خب، تو هم یک مربی هستی؛ او من را به عنوان یک بازیکن می شناسد نه یک سرمربی. تجربه بازی در برابر مربیانی که قبلاً سرمربی خود من بوده اند همیشه جالب است. و در مورد هیدینک خیلی خاص خواهد بود. مشتاق دیدار با او هستم.
پسران طلایی  چهار بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در شرایطی به غرب لندن سفر خواهند کرد که ده امتیاز از چلسی پیش هستند و تنها یک امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد