کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار گاس هیدینک: مربی موقت هم می تواند شما را اخراج کند!

 گاس هیدینک به بازیکنان چلسی هشدار داد که اگر انگیزه بالایی برای تغییر اوضاع بحرانی تیم از خود نشان ندهند با خطر اخراج از تیم رو به رو خواهند شد:

 «روز گذشته با بازیکنان تیم به طور مفصل صحبت کردم و البته کمی هم در مورد گذشته حرف زدیم. دلیل اینکه من اینجا هستم این  است که تیم ما دچار نزول شده و همه ناراحتیم.

  

اما از سوی دیگر به بازیکنان گفتم که چنین اتفاقاتی در فوتبال می افتد و از همه آنها خواستم که در آینه به خودشان نگاه کنند٬ نه فقط برای دو ثانیه بلکه برای مدتی طولانی تر. نمی توانیم به آنچه که اخیرا  اتفاق افتاده بی تفاوت باشیم اما از آنها خواستم با نگاه در آینه از خودشان انتقاد کنند و نهایت تلاش را برای تیم انجام دهند. باید انگیزه بالایی برای بازی کردن وجود داشته باشد٬ درست است؟ اگر چنین انگیزه ای ندارید لطفا به اتاق کار من بیایید تا با هم صحبت کنیم٬ صحبت ما خیلی کوتاه خواهد بود. حتی اگر مربی شما موقت باشد طی همین نیم فصل هم می تواند شما را از تیم بیرون کند. »


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد