کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خرید های احتمالی گاس هیدینک برای چلسی در ژانویه

با اخراج مورینیو و آمدن گاس هیدینک، آبی های لندنی امیدوارند تا اوضاع فصل فاجعه بار خود را در سال نو تغییر دهند.



در این میان و در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی، آدام باته از اسکای اسپورتس نگاهی انداخته به گزینه هایی که ممکن است برای تقویت ترکیب بی روحیه تیم خریداری شوند.

 

 

خط دفاع:



با اینکه مترو در ماه سپتامبر ادعا کرد چلسی به دنبال دفاع چپ جوان والنسیا خوزه گایا خواهد بود، بیشترین بحث ها هنوز درباره جان استونز انگلیسی است. تلاش های چلسی برای انتقال او در تابستان با جواب قاطع منفی از طرف اورتون رو به رو شد. اما تافی ها تا کی می توانند در برابر این انتقال مقاومت کنند؟ روبرتو مارتینز سرمربی اورتون تاکید داشت که چنین انتقالی در ژانویه ممکن نیست اما به نظر چلسی هنوز هم امیدوار است.

 

خط میانی:



هافبک های زیادی در این مدت به چلسی لینک شده اند، از جمله موسا دمبله که به گفته دِیلی میرور یکی از گزینه های چلسی در ژانویه خواهد بود. دمبله برای رقابت با ماتیچ در نظر گرفته شده و البته انتقال او هم آسان نخواهد بود. االبته او یکی گزینه های زمان مورینیو به شمار می رود. به نقل از دِیلی استار اما از زمان آمدن هیدینک توجه شیرها به هامس رودریگز بهترین گلزن جام جهانی برزیل جلب شده است.

گزینه ای معقول تر و محتمل تر اما آندره کوریچ است هافبک 18 ساله و آینده دار دینامو زاگرب است. گرچه چلسی برای جذب او باید با رئال مادرید و منچستر سیتی رقابت کند.

 

خط حمله:



در حالیکه دیگو کوستا شرایط سختی را در چلسی سپری می کند، کلکسیونی از مهاجمین به چلسی لینک شده اند. دِیلی مِیل هری کین از تاتنهام را در ماه نوامبر به عنوان یکی از گرینه های چلسی مطرح کرد و دِیلی میرور و رسانه های متعدد دیگر جیمی واردی پدیده فصل رقابت های لیگ برتر را هدف اصلی آبی ها می دانند؛ اما در شرایطی که هم لستر سیتی و هم تاتنهام در تلاش هستند تا فصل را در جمع چهار تیم بالای جدول تمام کنند، خرید ستاره های آنها کار آسانی نخواهد بود.

دِیلی استار می گوید دروگبا روملو لوکاکو را به هیدینک پیشنهاد کرده و مدیر برنامه های جکسون مارتینز هم می گوید پیشنهاد هایی برای موکلش دریافت کرده است. دِیلی اکسپرس هم اَلکس تکسیرای برزیلی مهاجم شاختار دونتسک را در میان گزینه های آورده است. بازار داغ شایعات به همین جا ختم نمی شود و سان هم گزارش داده آدِمولا لوکمن مهاجم جوان چارلتون می تواند یک سرمایه گذاری کم هزینه برای رومن آبراموویچ باشد.

 

جمع بندی:

چلسی برای صعود در جدول بی تاب است اما بسیاری از اهداف آنها از خود لیگ برتر است و این کار را برای چلسی پیچیده می کند. همچنین اینکه توان مالی بسیاری از باشگاه های انگلیسی آنقدر افزایش پیدا کرده که حداقل در زمستان مجبور به فروش ستاره های خود نباشند.

خرید جوانانی مثل کوریچ یا لوکمن امکان پذیر است اما چلسی برای فرار از بحران نیاز به خرید های بزرگتری خواهد داشت.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد