کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: فقط تا پایان فصل در چلسی حضور خواهم داشت

سرمربی هلندی تیم چلسی می گوید تحت هیچ شرایطی در پایان فصل به حضورش در این تیم ادامه نخواهد داد.
هیدینک: فقط تا پایان فصل در چلسی حضور خواهم داشت
گاس هیدینک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار FA Cup مقابل اسکانتروپ، در خصوص ادامه حضورش در این تیم می گوید:
  
دو تاریخ در ذهنم دارم، 25 و 28 مـی و بعد از آن کار من اینجا تمام است و 29 مـی به خانه برمی گردم. 25  مـی فینال FA  Cup و 28 فینال لیگ قهرمانان اروپا. فکر می کنم خیلی واضح گفتم که پایان فصل، پایان کار من در اینجا خواهد بود. 
 
گاس هیدینک در ماه دسامبر پس از نتایج ضعیف چلسی با ژوزه مورینیو، هدایت این تیم را برعهده گرفت.  

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد