کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گاس هیدینک: برای فتح جام حذفی تمام حریفان را جدی می گیریم

سرمربی چلسی در کنفرانس خبری امروز خود از شرایط مصدومان و میزان آمادگی و جدیت تیمش برای شرکت در جام حذفی سخن گفت.

گاس هیدینک

به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، آبی های لندن روز یکشنبه در اولین دیدار خود در رقابت های جام حذفی در استمفورد بریج میزبان اسکانتورپ خواهند بود. گاس هیدینک در کنفرانس خبری امروز خود در مورد مصدومان و میزان آمادگی تیم گفت:

  

رمی در زمین تمرین است اما با تیم تمرین نمی کند. او هنوز قادر به بازی نیست. ما باید در رابطه با مهاجمانمان بسیار محتاط باشیم. دیگو را داریم اما در اختیار نداشتن فالکائو و رمی نگران کننده است. هازارد به بازی وسط هفته (مقابل وست بروم) نیز نمی رسد. ما باید بسیار مراقب باشیم چرا که یک بازیکن نباید پس از دو بار مصدومیت باز هم در دام مصدومیت گرفتار شود. این بار ما باید کمی بیشتر برای بازی دادن به آن ها صبر کنیم. هازارد آماده بازی کردن بود اما متاسفانه در دیدار مقابل کریستال پالاس لیز خورد. شاید ما باید مراقب می بودیم که او را یک بازی یا یک نیمه دیرتر به زمین بفرستیم.

از هیدینک درباره تجربه قهرمانی در جام حذفی سال 2009 با چلسی و همچنین اهمیت کنونی این جام سوال شد که او در پاسخ گفت:


این معانی بسیاری دارد. در آن زمان این تنها جامی بود که ما فتح کردیم و تنها جامی که من در این کشور کسب کرده بودم. علاوه بر آن اگر شما تاثیر جام حذفی را ببینید، نه تنها در انگلستان بلکه در سراسر دنیا به عنوان یک سنت بزرگ و قدیمی به شمار می رود. به یاد دارم زمانی که جوان بودم با علاقه خاصی یک دیدار جام حذفی انگلستان در بعد از ظهر شنبه را تماشا می کردم.

هیدینک در ادامه از انگیزه های تیمش گفت:


زمانی که من کارم را آغاز کردم، گفتیم که باید اهداف مشخصی داشته باشیم، چرا که با یک باشگاه بزرگ شما باید اهداف از پیش تعیین شده داشته باشید. کسب جایگاه چهارم لیگ جزیره دشوار است، اما پس از آن ما دو هدف دیگر نیز داریم که یکی از آنها جام حذفی می باشد. جام حذفی یک هدف بزرگ برای این گروه از بازیکنانمان می باشد و ما تمامی حریفانمان را جدی می گیریم. تیم من و خودم برخی از بازی های اسکانتورپ را دیده ایم. آن ها در اینجا بازی خواهند کرد و رویاییشان کسب نتیجه ای خوب است. آن ها بازیکنانی مانند مهاجمشان (پادی) دارند که 14 گل به ثمر رسانده است و بنابرین ما به خوبی آگاهیم که چه کسی بازی می کند و چه کسی می تواند برای ما خطر ساز باشد، پس ما حریفمان را جدی گرفته ایم. من بازی فصل گذشته و حذف چلسی در مقابل بردفورد را ندیدم اما می دانم که نباید بار دیگر دچار لغزش شویم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد