کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: لوفتوس چیک می تواند به زودی بازیکنی کلیدی برای چلسی شود

گاس هیدینک ضمن تایید مصدومیت جزئی کوستا اعلام کرد هازارد نیز احتمالاً برای دو بازی آینده در دسترس نخواهد بود. او در ادامه به تمجید از بازیکن جوان خود، روبن لوفتوس چیک پرداخت.

گاس هیدینک

به گزارش fourfourtwo ، سرمربی 69 ساله چلسی در ابتدا اعلام کرد که در رسیدن کوستا به بازی مقابل وست برمویچ تردید وجود دارد در حالی که به نظر می رسد ادن هازارد به بازی با اورتون هم نمی رسد.

  

دیگو کوستا در پیروزی 2 بر صفر چلسی در مقابل اسکانتورپ نقش پررنگی داشت اما در دقایق پایانی لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد و گاس هیدینک تایید کرد که امکان حضور او در مقابل وست برومویچ مبهم است. همچنین حضور هازارد در میادین نیز به تعویق افتاد.


هیدینک به خبرنگاران گفت:


ما باید در خصوص ادن هشیار باشیم. نمی خواهیم او دوباره گرفتار مشکلات عضلانی شود. من میخواهم مراقب باشم که او پیش از پایان دوره نقاهت بازی را شروع نکند، بنابرین شاید بهتر باشد یک هفته دیرتر به میادین بازگردد.

سرمربی چلسی در ادامه از روند بازی امشب تیمش سخن گفت:


در نیمه دوم مقداری آسیب پذیر بودیم، این درست است. بنابرین ما باید در ادامه این راه عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما یک گل زیبا به ثمر رساندیم و سپس کمی آشفته نیمه اول را به پایان بردیم. تا زمانی که نتیجه بازی 1-0 بود، آن ها هنوز در جریان بازی بودند و در ضربات ایستگاهی و کرنرها برای ما یک تهدید بزرگ به شمار می آمدند. این یک بازی مهم برای ما بود چرا که ما بسیار مصمم به صعود و در نهایت رسیدن به جام هستیم و به همین دلیل باید این بازی های دشوار را پشت سر بگذاریم.

روبن لوفتوس چیک بازیکن 19 ساله آبی پوشان لندنی نیز در دیدار امشب مقابل اسکانتورپ موفق شد اولین گل خود برای باشگاهش را به ثمر برساند و  هیدینک معتقد است که لوفتوس چیک می تواند یک مهره ارزشمند برای آن ها باشد. او که در نیمه دوم به جای اسکار به زمین آمد، توانست گل دوم چلسی را در دیدار امشب تیمش به ثمر برساند.


مربی هلندی که تحت تاثیر عملکرد بازیکن خود قرارگرفته بود، به BT SPORT  گفت:


او اکنون می تواند به یک بازیکن بسیار ارزشمند تبدیل شود. لوفتوس چیک تنها 19 سال دارد در حالی که من در ابتدای ورودم به باشگاه فکر می کردم او 22 یا 23 سال سن دارد. او فیزیک یک بازیکن بالغ را دارد اما یک جوان 19 ساله است. ما از یک سو باید با احتیاط عمل کنیم و از سوی دیگر باید به سختی برای رسیدن به جایگاه چهارم لیگ تلاش کنیم. بنابرین من می گویم بسیار خب، بگذارید آن ها (بازیکنان جوان) را هم امتحان کنیم و احتمالاً اتفاقات بهتری پیش خواهد آمد.این یک پایان خوش بود. او منتظر ماند و سپس در زمان درستی وارد میدان شد. هنگامی که استعداد ذاتی در فردی وجود دارد، نیازی نیست ما چیز  زیادی به او یاد دهیم.

وی در خصوص بازی دادن به جوانان تیم گفت:


ما در اینجا جوانانی داریم که من پس از سه الی چهار هفته از حضورم در اینجا آنان را خوب شناختم و به توانایی هایشان آگاه شدم. زمانی که حضور آن ها در زمین یکی از گزینه های ممکن شود، در بازی دادن به آنان تردید نخواهم کرد. اما این همیشه برای آن ها آسان نیست. مردم فکر می کنند آن ها را بازی نمی دهیم در حالی که بسیار خوب هستند، اما آنان باید با واقعیت های لیگ برتر و سختی های آن روبرو شوند. این برای آن ها خوب است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد