کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا به کادر فنی چلسی اضافه نمی شود

گاس هیدینک شایعات اخیر در خصوص پیوستن دروگبا به کادر فنی چلسی را رد کرد.

دیدیه دروگبا

این بازیکن 37 ساله اولین بازی چلسی پس از خروج مورینیو را در ورزشگاه استمفوردبریج و در کنار گاس هیدینک و رومن آبراموویچ از نزدیک مشاهده کرد.

  

به گزارش GOAL، در روزهای اخیر گزارشاتی مبنی بر تصمیم دیدیه دروگبا برای بازنشستگی به گوش می رسید و او به تازگی برای پایان دادن به حدس و گمان ها اعلام کرده بود که هنوز تصمیمی قطعی برای آینده اش نگرفته است. هیدینک هم ضمن بی اساس دانستن شایعات، تایید کرد که دروگبا به قراردادش با مونترال ایمپکت متعهد بوده و شایعات پیوستن او به کادر فنی چلسی حقیقت ندارد. سرمربی چلسی در این باره گفت:


دروگبا با مونترال قرارداد دارد و ما به آن احترام می گذاریم. این مسئله به باشگاهها بستگی دارد و ما باید به این قرارداد احترام بگذاریم.

مهاجم ساحل عاجی تا دسامبر 2016 با مونترال ایمپکت قرارداد دارد و طی یک نیم فصل حضور در این باشگاه موفق به زدن 11 گل در 11 بازی برای باشگاهش شده است.


دروگبا طی دو دوره حضور در چلسی در مجموع 9 سال برای این تیم به میدان رفت و طی این مدت موفق به فتح چهار قهرمانی لیگ، چهار جام حذفی، سه جام اتحادیه، دو سوپر کاپ انگلستان و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با این تیم شده است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد