کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: من مادر هازارد نیستم!

سرمربی چلسی اعتقاد دارد ستاره بلژیکی این تیم باید تلاش خود را بیشتر کند.

ادن هازارد

گاس هیدینک که از میانه فصل هدایت چلسی را بر عهده گرفته اعلام کرده ادن هازارد، که در مسابقات این فصل نتوانسته توانایی های خود را نشان دهد، باید ذهنیت خود را در ارائه بازی های مفید برای این تیم بدست بیاورد.

   

بسیاری اعتقاد دارند نمایش های ضعیف هازارد در این فصل یکی از علل ناکامی های چلسی بوده و برخی از هواداران شیرهای لندن این بازیکن را متهم به خیانت کردند.

 

هازارد در بازی با وست برومویچ از ناحیه کشاله ران آسیب دید و هیدینک معتقد است شماره 10 تیمش با آمادگی به ترکیب تیم بر می گردد و مصدومیتش آنقدر ها که که این بازیکن جلوه داده، برایش مشکل ساز نبوده است؛

 

سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست این مربی توجه بیشتری به بهترین بازیکن فصل قبل لیگ برتر داشته باشد گفت:

-

من مادر هازارد نیستم! در یک تیم گاهی بازیکنان برای جلب توجه دست به کارهای غیرمتعارف می زنند، گاهی باید چنین بازیکنانی را تنبیه کرد و گاهی باید آنها را دلداری داد و مشکلشان را پرسید.

 

هازارد باید خیلی زود به شرایط آرمانی خود برگردد، او باید دوباره با ذهنیت پیروزی وارد زمین شود و تلاش کند تا برای تیم مفید باشد. من متوجه مشکلات روحی و حتی جسمی او هستم اما خودش هم باید سعی کند از این وضعیت رهایی پیدا کند. بازیکنی با توانایی های او اگر بتواند طراوت را به بازی خود برگرداند، قطعا در آینده از نامزدهای دریافت توپ طلاست!


منبع:ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد