کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 2-2 وست برومویچ؛ شیر لندن کماکان در خواب زمستانی!

 در ادامه دیدار های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم های چلسی و وست برومویچ در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان چلسی میزبان با نتیجه تساوی برابر وست بروم با نتیجه تساوی متوقف شد.
چلسی و وست برومویچ
دیدار تیم های چلسی و وست برومویچ با نتیجه ی تساوی 2-2 پایان یافت تا آبی های پایتخت همچنان در انتهای جدول به هفته های آتی لیگ برتر انگلیس امیدوار باشند.
   
چلسی در شرایطی در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس باید به میزبانی از وست برومویچ می پرداخت، که با 23 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشت و در صورت پیروزی برابر وست بروم 26 امتیازی در رده دوازدهم می توانست جای این تیم را در جدول بدست بیاورد.
 
در جریان این دیدار پر بر خورد و پر حاشیه که مانند همیشه دیگو کاستا جزئی از این درگیری ها بود، ابتدا در دقیقه ی 20 سزار آسپلیکوئتا موفق شد چلسی را با گلزنی خود 1-0 از حریف پیش بیاندازد، سپس در دقیقه ی 33 کریگ گاردنر  موفق شد گل تساوی بخش را برای وست برومویچ به ثمر برساند تا نتیجه ی پایانی در نیمه اول تساوی 1-1 باشد.
 
در نیمه دوم در دقیقه ی 73 گرت مکالی بازیکن وست بورمویچ به اشتباه دروازه ی خودی را باز کرد تا نتیجه ی کار 2-1 به سود چلسی رقم بخورد و در نهایت در دقیقه ی 86 مک کلین موفق شد گل تساوی بخش را برای برومویچ به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ی تساوی 2-2 پایان بیابد.
 
چلس با کسب این 1 امتیاز 24 امتیازی شد و در همان رتبه چهاردهم خود باقی ماند تا شرایط این تیم همچنان نابسمان و بد دنبال شود، وست برومویچ نیز با این 1 امتیاز 27 امتیازی شد و در همان رتبه سابق خود به کارش ادامه داد.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد