کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رحمان بابا: من در چلسی نا امید هستم

بابا رحمان 21 ساله پس از آنکه در ماه اوت سال 2015 از باشگاه آگزبورگ به چلسی پیوسته است تنها توانسته است 4 بار برای این تیم به میدان برود.
بابا رحمان
بابا رحمان بازیکن ملی پوش غنایی چلسی از شرایط خود در این باشگاه نا امید است، او تنها توانسته است 4 بار از ماه اوت سال 2015 تا به کنون برای آبی های پایتخت در استمفورد بریج به میدان برود.
   
رحمان در این باره گفت:
-
این بسیار خسته کننده و نا امید کننده است که شما از روی نیمکت به تماشای بازی تیم تان بپردازید، این برای من مایه نا امیدی است، من برای پیشرفت به چلسی آمده ام، من به دنبال تجربه  در این تیم بزرگ هستم، نیم فصل اول شرایط نسبتا بدی نداشتم، برای حضور در ترکیب تیم بزرگی همچون چلسی نیاز به تجربه است.
 
من  در زمان حضور ژوزه مورینیو بسیار مشتاق بودم، برای من لحظات بسیار خوبی بود، این اتفاق قشنگی بود که او هر روز در تمرینات به من آموزش می داد که چگونه به دفاع بپردازم، هر بازیکنی که با مورینیو کار کرده است بهره مند شده است.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد