کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان علاقمند برای تمدید قرارداد با چلسی

 ویلیان بازیکن تاثیر گذار باشگاه چلسی که قراردادش تا سال 2018 میلادی اعتبار دارد از حضور در استمفورد بریج خوشحال است و قصد تمدید قرارداد با باشگاه چلسی را دارد.
ویلیان
ویلیان بازیکن برزیلی باشگاه چلسی می خواهد قرارداد خود با باشگاه چلسی را تمدید نماید.
   
ویلیان که در طی فصل جاری لیگ برتر انگلیس بهترین بازیکن چلسی بوده است، توانسته است در 27 بازی برای آبی های پایتخت به میدان برود که حضور پر رنگش در میدان بیانگر آمادگی بالای او در بازی های فصل است.
 
این بازیکن 27 ساله در سال 2013 با مبلغ 30 میلیون یورو از باشگاه آنژی ماچاخالا قلعه روسیه به باششگاه استمفورد بریج پیوست.
 
ویلیان در این باره اظهار داشت:
-
باشگاه دقیقا می داند من چه حسی دارم، من از حضور در اینجا بسیار خوشحالم، من رویای حضور در باشگاه چلسی را در سر داشتم، از همان زمانی که در روسیه توپ می زدم می خواستم به  اینجا بیایم، حضور در استمفور بریج همیشه روی من بوده است.
 
 
من قصد خروج از  باشگاه چلسی را ندارم و باشگاه نیز دقیقا احساس من را می فهمد، مدیر برنامه های من در حال مذاکره با باشگاه است تا قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا نمایم.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد