کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح ذیل است: 

♦ استیو هارپر، دروازه بان سابق نیوکاسل با امضای قراردادی تا پایان فصل به تیم ساندرلند پیوست.

♦ لستر سیتی با مبلغی در حدود 5 میلیون پوند دنیل آمارتی از کپنهاگن دانمارک را به خدمت گرفت.

♦ آلسیو چرچی، بازیکن تیم میلان بعد از انتقال قرضی به جنوا، سومین باشگاه خود در طول دو سال اخیر را تجربه کرد.

♦ برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صربستانی تیم چلسی قرارداد خود با این تیم را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

♦ جوزپه روسی، مهاجم ایتالیایی تیم فیورنتینا با قراردادی قرضی تا پایان فصل به تیم لوانته اسپانیا پیوست.

رسانه های اسپانیایی

♦ به گزارش Marca، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید آماده است تا برای خرید نیمار از بارسلونا 190 میلیون یورو هزینه کند.

♦ به گزارش Mundo Deportivo، آلوارو آربلوا مدافع 33 ساله تیم رئال مادرید ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیگ ترکیه و تیم بشیکتاش شود.

رسانه های بریتانیایی

♦ به گزارش Sun، آرسن ونگر در آستانه توافق با باشگاه برای امضای قراردادی جدید است که وی را تا سال 2019 در ورزشگاه امارات نگه می دارد.

♦ به گزارش Daily Mail، تاتنهام پیشنهادی برای جذب جکسون مارتینز 29 ساله از اتلتیکو مادرید آماده کرده است. با اینحال، گفته می شود که وی جزو بازیکنان مورد علاقه پوچتینو نیست، چرا که وی به دنبال بازیکنان زیر 27 سال می باشد.

♦ به گزارش Daily Mail، علیرغم تأکید لوئیز فن خال مبنی بر خوشنودی داوید دخیا از حضور در این تیم، شیاطین سرخ با در نظر گرفتن احتمال جدایی ملی پوش اسپانیایی، جک باتلند، دروزاه بان تیم استوک سیتی را مد نظر قرار داده اند.

♦ بنا به گزارش منابع Sky، باشگاه استوک سیتی در حال تدارک پیشنهادی رکورد شکن در تاریخ باشگاه است تا جیانلی ایمبولا، هافبک تیم پورتو را به خدمت بگیرد.

♦ بنا به گزارش London Evening Standard، دو باشگاه لندنی آرسنال و چلسی هم ممکن است برای خرید ناچو فرناندز، مدافع تیم رئال مادرید اقدام کنند.

♦ بنا به گزارش Daily Star، آندرا برتا، مدیر تیم اتلتیکو مادرید به لندن سفر کرده تا برای انتقال دو بازیکن تیم چلسی، پدرو و دیگو کوستا با این باشگاه مذاکره کند.

رسانه های ایتالیایی

♦ بنا به گزارش Gazzetta dello Sport، ناپولی آماده است تا پیشنهاد خود برای جذب موسی سیسوکو از نیوکاسل را به 25 میلیون یورو افزایش دهد. پیشنهاد قبلی آنها توسط باشگاه انگلیسی رد شده بود.

♦ بنا به گزارش Tuttosport، آریدو برایدا، مدیر ورزشی تیم بارسلونا دو بار برای جذب پائولو دیبالا اقدام کرده و یک بار هم پیشنهاد 80 میلیون یورویی آنها برای ستاره آرژانتینی یوونتوس توسط بپه ماروتا رد شده است.

 

منبع:طرفداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد