کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد؛ جدال بزرگان بحران زده

 از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان، شیرهای آبی میزبان شیاطین سرخ خواهند بود در حالی که هر دو تیم از انگیزه های زیادی برای کسب سه امتیاز و فرار از بحران برخوردارند. 

 

تاریخزمانمکان
یکشنبه 18 بهمن ماهساعت 19:30 به وقت تهرانورزشگاه استمفوردبریج

 

پیش بازی

دو تیم چلسی و منچستریونایتد در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فصل بدی را با توجه به استانداردهای تیمشان در لیگ برتر تجربه می کنند. دو تیمی که طی یازده سال اخیر، 9 بار قهرمان لیگ شده بودند ، در حال حاضر در رتبه های پنجم و سیزدهم لیگ قرار دارند. در حال حاضر این دو تیم در شرایطی با یکدیگر رو به رو خواهند شد که از یک سو، شاگردان فن خال با کسب پیروزی 0-3 در دیدار هفته گذشته، با روحیه ای مضاعف پای به میدان خواهند گذاشت. از سوی دیگر شاگردان هیدینک هفته گذشته با تساوی بدون گل مقابل واتفورد متوقف شدند تا دهمین دیدار بدون شکست خود را پشت سر بگذارند اما آن ها برای صعود در جدول تنها نیاز به برد دارند.

دیدار روز یکشنبه با توجه به اینکه اولین دیدار خانگی چلسی پس از اعلام جدایی جان تری می باشد، در ادامه حمایت ها از کاپیتان چلسی در زمین واتفورد، انتظار می رود که سکوهای استمفوردبریج شاهد حمایت دوباره از کاپیتان آبی پوشان باشد.

دیگو کوستا اولین دیدار خود را در مقابل منچستریونایتد تجربه خواهد کرد. چرا که در سه دیدار قبلی این دو تیم، دوبار به علت محرومیت و یک بار به علت مصدومیت در میدان حضور نداشت. همچنین انتظار می رود ادن هازارد نیز پس از استراحت در دیدار گذشته، در این دیدار از ابتدا به میدان رود.

پیش از آغاز این دیدار به احترام کشته شدگان تیم منچستریونایتد در حادثه مونیخ سال 1958 یک دقیقه سکوت در استمفوردبریج حکم فرما خواهد شد.

 

نکات آماری بازی

چلسی 3 دیدار خانگی اخیر خود در لیگ برتر را با تساوی پشت سر گذاشته است. 

چلسی در 5 دیدار از 7 دیدار اخیر خود در لیگ برتر، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم با تساوی به رختکن رفته است.

در 4 بازی اخیر خانگی چلسی به طور میانگین 2.5 گل به ثمر رسیده است.

چلسی در 9 بازی اخیر خود در مقابل منچستریونایتد در تمامی رقابتها، شکست نخورده است.

چلسی در 4 دیدار اخیر خانگی خود حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

چلسی در 3 دیدار اخیر خانگی خود حداقل 2 گل در هر بازی خورده است.

منچستریونایتد در طول تاریخ لیگ برتر (از 1992 تا کنون) 16 مرتبه از چلسی شکست خورده است و بنابرین شیاطین سرخ بیشترین شکست را در مقایسه با سایر تیم ها، در مقابل چلسی در طول تاریخ رقابت های لیگ جزیره متحمل شده اند.

سرمربیان هلندی دو تیم، گاس هیدینک و لوئیس فن خال تا کنون 7 بار در تیمهای مختلف با یکدیگر رو برو شدند که سهم هیدینک 4  پیروزی متوالی، دو تساوی و یک شکست بوده است. همچنین گاس هیدینگ در 5 دیدار اخیر خود مقابل فن خال متحمل شکست نشده است.

 

غایبان دو تیم

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بینی whoscored

 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد