کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو سکوت خود را شکست؛ به زودی باز خواهم گشت

ژوزه مورینیو در اولین مصاحبه خود بعد از اخراج از چلسی اظهار داشت که به زودی به فوتبال باز خواهد گشت.
 مورینیو که روز شنبه از نزدیک به تماشای تساوی بدون گل دورتموند و هرتابرلین مشغول بود در مصاحبه با GQ و در پاسخ به این سؤال که آیا از دوران بیکاری خود لذت می برد، گفت:
  
نه، از آن لذت نمی برم. می توانم همه چیز هایی که دوست دارم را در آن واحد داشته باشم. می توانم خانواده ام را داشته باشم، می توانم دوستانم را داشته باشم، می توانم زندگی آرام خود را داشته باشم که آن را هم دوست دارم، و می توانم فوتبال را هم داشته باشم... می توانم همه چیز را با هم داشته باشم و نیازی نیست که یکی از آنها را تسلیم کنم.

برای اینکه کاملاً خوشحال باشم به همه چیز نیاز دارم، بنابراین به فوتبال باز خواهم گشت. فکر می کنم فوتبال جای اصلی من است. از وقتی که به یاد می آورم کار کرده ام و از سال 2000 به عنوان مربی فعالیت می کنم. وقتی در سال 2007 چلسی را ترک کردم برای چند ماه متوقف شدم، و حالا در طول 15 یا 16 سال دومین بار است که توقف می کنم، بنابراین یک درام نیست. اما مطمئناً به زودی باز خواهم گشت.

مورینیو شدیداً با انتقال به منچستر یونایتد لینک شده است، اما لوئیز فن خال، سرمربی کنونی شیاطین سرخ هرگونه مذاکره میان باشگاه و سرمربی پرتغالی را رد کرده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد