کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: در لالیگا فقط ۴ بازی در سال وجود دارد و من دنبال رقابت هفتگی هستم!

وضعیت آینده ژوزه مورینیو هنوز مشخص نیست.

ژوزه مورینیو دوباره به جمع رسانه ها بازگشته است. 

  او که برای اولین بار پس از اخراج از چلسی مصاحبه کرده، این بار در قامت سفیر شرکت جگوار این کار را انجام داده است. سرمربی سابق آبی پوشان لندن در انگلیس مانده است و انتظار می رود در تابستان هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد.


به گزارش اسکای اسپرتس، مورینیو در این باره گفت:


زمانی که بچه هایم خیلی کوچک بودند، می توانستیم به نقاط مختلفی برویم و همه چیز را تجربه کنیم. در مورد من، کشورهای مختلف و سبک بازی های مختلف! اما لحظه ای است که فرزندانم نیاز به ثبات دارند. آنها حالا 19 و 16 سال سن دارند و درگیر دانشگاه و فوتبال هستند. در حال حاضر، ما تصمیم گرفتیم به لندن بیاییم. من حالا شغلی ندارم و نمی دانم فوتبال مرا کجا خواهد برد اما خانه خانواده من در لندن خواهد بود!


آقای خاص سال گذشته تیمش را قهرمان لیگ برتر کرد اما امسال به موفقیت خاصی نرسید. وی در این باره می گوید:


اگر شما در باشگاهی هستید که بازی هایش را می برد، اگر می خواهد به بردن ادامه دهید، باید برای بازیکنان برنده خود عدم ثبات خلق کنید! برای انجام این کار، شما باید آنها را به شک بیاندازید، بازیکنان جدید بخرید و نشان دهید هیچ کس نمی تواند از جایگاهش در تیم مطمئن باشد.  


مورینیو پس از پرتغال، تجربه کار در ایتالیا و اسپانیا را هم دارد اما شانس بازگشت به لالیگا را رد می کند:


همیشه گفته ام که من نیاز به یک رقابت دارم و دوست دارم هر هفته مبارزه کنم! در اسپانیا من در باشگاه فوق العاده ای بودم اما در سال فقط ۴ بازی داشتم! بارسلونا، رئال مادرید. رئال مادرید و بارسلونا! به جز آن، ما سایر بازی ها را 4-0، 5-0، 4-1 یا 6-1 می بردیم! بردن لیگ در اسپانیا سخت بود زیرا دو غول در آن بازی می کنند اما بردن بازی ها در آنجا آسان است. در لالیگا هر دو تیم همواره بازی های خود را تا پایان می برند و همین آن را سخت می کند. من در اسپانیا یک بار با 100 امتیاز قهرمان شدم و یک بار با 91 امتیاز آن را واگذار کردم! در انگلیس شما می توانید با 75 امتیاز یا شاید کمتر قهرمان شوید. من به یک رقابت نیاز دارم! 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد