کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دی مارتزیو فاش کرد: مورینیو با مدیر جدید به منچستر یونایتد می آید

داستان انتقال ژوزه مورینیو به منچستر یونایتد کاملا جدی به نظر می رسد.


پس از اینکه برای اولین بار یکی از خبرنگاران دی مارتزیو فاش کرد ژوزه مورینیو در آستانه هدایت منچستر یونایتد برای فصل آینده قرار گرفته است،  

 رسانه های داخلی کشور انگلیس در ابتدا آن را تکذیب و سپس به اتفاق آن را تایید کردند. حالا جزییات جدیدی از توافق احتمالی منتشر شده است.


به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهوزه نقل و انتقالات، آندره آ برتا، مدیر موفق ایتالیایی باشگاه اتلتیکو مادرید می تواند با آقای خاص وارد اولدترافورد شود. برتا که سابقه کار در باشگاه های جنوا و پارما را در کارنامه دارد، چند سال قبل به خوزه کامینرو در اتلتیکو مادرید پیوست و آنها یک تیم در آستانه سقوط را طی سه سال به مدعی قهرمانی تبدیل کردند. برتا توجه زیادی به جزئیات نشان می دهد و توانایی تصمیم در دوران بحرانی را دارد. برای مثال او هرگز از جانشینی کورتوا با اوبلاک، ترسی نداشت.


به نظر می رسد دوران این مدیر موفق که خواهان زیادی هم در اروپا دارد، در اسپانیا تمام شده است و شاید وی راهی فوتبال جزیره شود. یونایتدی ها مورینیو را می خواهند و در حال حاضر حتی با سایر گزینه ها مذاکره ای نداشته اند. سرمربی پرتغالی نمی خواهد از همین حالا هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد و انتظار می رود به زودی قراردادش را با شیاطین سرخ برای فصل آینده به امضا برساند. با توجه به رابطه خوب مندس، مدیر برنامه مورینیو و برتا، باید چند هفته منتظر ماند تا سرنوشت این انتقال هم مشخص شود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد