کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری: می خواهم در چلسی بمانم

پس از واکنش هواداران چلسی در سراسر جهان به خبر خروج جان تری از چلسی و حمایت های هواداران برای ماندن کاپیتان شیرهای آبی در باشگاه، جان تری نیز به این اتفاقات واکنش نشان داد.

جان تری: می خواهم در چلسی بمانم

به گزارش Goal، کاپیتان آبی پوشان پس از تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد اعلام کرد که قصد ماندن در چلسی را دارد اما هنوز چیزی مابین او و باشگاه تغییر نکرده است.

  

تری در گفتگو با skysports اظهار داشت:


بازی دشوار دیگری بود. باشگاه مهم ترین چیز است و در این دقیقه هیچ ارتباطی بین من و باشگاه وجود ندارد. من چیزهایی را که باید می گفتم را گفته ام. این مسئله را کاملاً واضح بیان می کنم که من می خواهم بمانم، اما هیچ چیز از نظر من تغییر نکرده است.

 

 


وی همچنین معتقد است که برخورد شوت او در محوطه جریمه به بازوی دالی بلیند در نیمه اول، خطای پنالتی بود:


من فکر میکنم که آن پنالتی بود. او دستش را بالا آورد و صحنه قضاوت برای داور دشوار بود، اما آن اتفاق داخل محوطه جریمه افتاد و یک پنالتی برای ما باید گرفته می شد.

تری در ادامه افزود:


ما در میانه های جدول قرار داریم و تیم های اطراف ما نیز  امتیازاتی از دست داده اند و ما باید روند پیروزی های خود را شروع کنیم، اما از اواخر سال میلادی گذشته تا کنون، تعداد زیادی از بازی ها را با تساوی پشت سر گذاشتیم. البته منچستریونایتد تیم خوبیست، پس این نتیجه برای ما بد نبود، اما در حالت ایده آل ما نیاز به شروع روند پیروزی ها داریم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد