کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گاس هیدینک: باید بازی ها را پیروز شویم؛ زوما دچار مصدومیت بدی شده است

سرمربی آبی پوشان اعتقاد دارد که چلسی شایستگی حداقل کسب یک امتیاز از تساوی را در دیدار مقابل منچستریونایتد داشت و اعلام کرد که هنوز شدت مصدومیت زوما مشخص نشده است.
گاس هیدینک: باید بازی ها را پیروز شویم؛ زوما دچار مصدومیت بدی شده است
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، دیدار تیم های چلسی و منچستریونایتد در شبی که دروازه بانان دو تیم عملکردی درخشان به نمایش گذاشتند، با تساوی 1-1 به پایان رسید. گاس هیدینک احساس می کند که تیمش شایستگی آن را داشت تا دست خالی میدان را ترک نکند:
  
ما سزاوار یک امتیاز بودیم زیرا شما در هر دقیقه از بازی می توانید گلی به ثمر برسانید. یونایتد بازی را در 20 دقیقه اولیه به خوبی آغاز کرد، آن ها ما را تحت فشار قرار دادند و ما به جای رفتن به جلو به دفاع فرورفتیم. اما پس از گذشت 20 دقیقه ما واکنش نشان دادیم و بازی را در دست گرفتیم و موقعیت هایی داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم. در نیمه دوم نیز به همان صورت بود و بازی را در دست داشتیم. آن ها گل زیبایی توسط لینگارد به ثمر رساندند اما بدون هیچ تفاوتی گل ما نیز زیبا بود. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم.
هیدینک همچنین به تمجید از عملکرد دروازه بانان دو تیم پرداخت:

پس از گلی که دریافت کردیم واکنش خوبی برای رسیدن به گل تساوی از خود نشان دادیم. شما می توانید از هر دو دروازه بان تعریف و تمجید کنید چرا که آن ها در مواقع حساس و کلیدی بازی، کارشان را به درستی انجام دادند.
 

وی همچنین اعتقاد داشت که یک ضربه پنالتی برای چلسی در نیمه اول گرفته نشده بود. صحنه ای که شوت جان تری در داخل محوطه جریمه با دست دالی بلیند برخورد کرد. هیدینک در ادامه اظهار داشت که چلسی نیاز به بردن بازی ها دارد:

 من قبل از بازی گفتم که هنوز می توانیم در جایگاه چهارم قرار بگیریم اما همچنین گفته بودم که باید بازی هایمان را پیروز شویم. البته ما شکست نخورده ایم اما برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم لیگ، نیاز به پیروزی داریم ولی ما تعداد زیادی تساوی داریم.
 

سرمربی چلسی در ادامه درخصوص مصدومیت زوما  گفت:

فردا جزئیات بیشتری درخصوص زوما خواهیم دانست ولی اگر شما با چنین صدمه ای مواجه شده باشید، مصدومیت بدی خواهد بود. اجازه دهید که ببینیم چه می شود. کشش بیش از حدی داشت و اینچنین مصدومیتی همیشه بد است. من یک بار چنین مشکل مشابهی را داشتم که درد زیادی داشت. ما فردا خواهیم دید که وضعیت او چگونه می باشد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد