کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: باشگاه قصد ندارد قرارداد تری را تمدید کند؛ تری شاید بزرگترین بازیکن تاریخ چلسی باشد

ویلیان بر این باور است که باشگاه چلسی قصد تمدید قرار داد با کاپیتان تیمش را ندارد. او همچنین به تمجید از جان تری و دستاورد های او برای چلسی پرداخت.
به گزارش fourfourtwo، وینگر باشگاه چلسی تصدیق کرد که باشگاه برنامه ای برای تمدید قرار داد با کاپیتان تیمش در پایان فصل ندارد. جان تری 35 ساله در حالی قراردادش با چلسی در پایان فصل 2015-2016 به پایان می رسد که هنوز پیشنهادی جهت تمدید از باشگاه دریافت نکرده است. 
  
کاپیتان چلسی مایل است تا دوران حرفه ای خود را در چلسی به پایان برساند. او تمام دوران ورزشی خود را - به جز سال 2000 که مدتی را به طور قرضی در ناتینگهام فارست حضور داشت- در چلسی سپری کرده است و تا کنون بیش از 700 بازی برای آبی پوشان لندن انجام داده است.

با این حال تا کنون قراردادی برای حضور فصل بعد تری در چلسی به امضا نرسیده است. ویلیان بر این عقیده است که این آخرین فصل جان تری در چلسی خواهد بود. او در این باره گفت:

من فکر می کنم که کاپیتان دوست دارد تا برای مدتی طولانی در کنار ما بماند اما متاسفانه به نظر می رسد که  قادر نخواهد بود در پیراهن چلسی باقی بماند. باشگاه احتمالاً نمی خواهد که قراردادش را تمدید کند. من تنها می توانم برای ادامه دوران حرفه ای فوتبالی او، بهترین ها را برایش آرزو کنم.
او قطعا یکی از بزرگ ترین و شاید بزرگ ترین بازیکن تاریخ چلسی است. او همه چیز را برای این باشگاه به دست آورد و توسط همه ما محترم شمرده می شود. من چیزهای زیادی از جان تری یاد گرفته ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد