کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زولا: لیگ های قطر، چین و آمریکا برای جذب جان تری باهم رقابت خواهند کرد

ستاره اسبق باشگاه چلسی که اکنون هدایت العربی قطر را بر عهده دارد، خواهان جذب جان تری در فصل آینده است.
به گزارش AS، باتوجه به عدم تمدید قرارداد باشگاه چلسی با جان تری، هم اکنون بحث درباره آینده این بازیکن به یکی از اصلی ترین بهانه های مصاحبه های رسانه ها و کارشناسان، سرمربیان و بازیکنان تبدیل شده است
   در تازه ترین اظهارنظر، جیانفرانکو زولا مهاجم و همبازی سابق جان تری در باشگاه چلسی که هم اکنون هدایت العربی قطر را برعهده دارد، این کشور را مقصد مناسبی برای جان تری در انتهای فصل معرفی نمود و اعتقاد داشت علاوه بر آن ها، سایر تیم های قطری نیز برای جذب تری تلاش خواهند کرد.
زولا در این خصوص گفت:

زمانی که درخصوص جان تری صحبت می کنیم درحال صحبت کردن درباره یک بازیکن بزرگ هستیم،  یک نام بزرگ و به اعتقاد من چنین بازیکن ارزشمندی نه تنها برای باشگاه جذابیت دارد بلکه برای کل لیگ جذابیت خواهد داشت. من باور دارم که لیگ قطر لیگی می باشد که قصد رشد و پیشرفت را دارد و اعتقاد من این است که این قصد پیشرفت نه تنها در تیم العربی ،بلکه در تمام تیم های حاضر در لیگ قطر وجود دارد.
جان تری که حدود 700 بار با پیراهن چلسی به میدان رفته است، از اکتبر 1998 تاکنون به کسب افتخارات زیادی را همراه با این باشگاه کسب کرده است. او در طول این مدت چهار عنوان قهرمانی لیگ جزیره، پنج جام حذفی، سه جام اتحادیه و یک لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا را کسب کرده است و به همین دلیل امیدوار است که با توجه به حمایت هواداران بتواند در چلسی از فوتبال خداحافظی کند.
زولای 49 ساله،  در ادامه صحبت هایش اظهار داشت که تنها لیگ قطر نیست که برای جذب جان تری اقدام خواهد کرد:

او تنها به لیگ قطر لینک نشده است، بلکه با لیگ MLS نیز درارتباط است و همچنین لیگ چین. جذب او برای هر لیگی باتوجه به سرمایه گذاری لیگ چین سخت تر خواهد شد و این مسئله رقابت قطر را با چین جهت جذب بازیکنان حاضر در لیگ های اروپایی بیشتر خواهد کرد.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد