کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: اگر جان تری اجازه خروج از چلسی را بگیرد، من او را به MLS می آورم

هافبک نیویورک سیتی می خواهد در صورت خروچ کاپتیان چلسی از لندن، او را به لیگ آمریکا ببرد.
فرانک لمپارد بازیکن سابق چلسی به شوخی عنوان کرده است که اگر جان تری نخواهد با چلسی قرارداد جدید امضا کند، بلیط هواپیما او برای انتقال به لیگ MLS را خریداری خواهد کرد.
   
تری هنوز پیشنهاد تمدید قرار داد از سوی باشگاهش را دریافت نکرده است و احتمال دارد وی در انتهای فصل جاری، استمفورد بریج را ترک کند.
 
لمپارد که فصل گذشته از من سیتی راهی نیویورک سیتی شده است،  می خواهد کاپیتان چلسی و همبازی سابقش را متقاعد کند که پس از خروج از لندن راهی لیگ آمریکا شود.
 
بازین سابق چلسی در گفتگو با مجله ShortList عنوان کرد:
-
تری بهترین مدافعی است که من با او بازی کردم و از بازی در کنار او راحت بودم. بنابراین اگر چلسی به او اجازه خروج دهد من بلیط هواپیما را برای حضور او در اینجا خریداری خواهد کرد.
 
البته من می دانم که او پیشنهادی برای قرارداد جدید از باشگاه دریافت خواهد کرد و فکر می کنم که  این برای خود جان هم واضح است. او هنوز هم می تواند برای چلسی به میدان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد