کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: از همین حالا باید به فکر نقل و انتقالات تابستان بود

گاس هیدینک سرمربی چلسی اعتقاد دارد باشگاه باید از هم اکنون به فکر خرید در تابستان باشد.


به نقل از Espn، گاس هیدینک سرمربی آبی های لندن اعتقاد دارد باشگاه باید از هم اکنون برنامه نقل و انتقالات تابستانی را عملیاتی کند. وی معتقد است اینکه چلسی در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد حضور ندارد تاثیری در جذب بازیکنان در تابستان ندارد.
  

پدرو و رادمل فالکائو دو بازیکنی بودند که در تابستان به چلسی ملحق شدند. مورینیو در حالی در دسامبر چلسی را برای دومین بار ترک کرد که مدیر فنی این تیم اعتقاد داشت بازیکنان و مربی اختلاف واضحی با هم داشتند و این اختلاف هر روز در حال بیشتر شدن بود.

هیدینک برای دومین بار سرمربی چلسی شد ولی در آخر فصل از این تیم غرب لندنی جدا خواهد شد. گزینه های مد نظر سران چلسی، آلگری، کونته، پیگرینی و سمپائولی هستند. با این حال هیدینک اعتقاد دارد باشگاه باید استراتژی خرید های تابستانی خود را از همین حالا تدوین کند تا ناکامی های فصل پیش در خرید بازیکن رخ ندهد.

با توجه به افزایش حق پخش تلویزیونی تمامی تیم های لیگ برتر توانایی خرید های خوب در تابستان را دارند و برای اینکه عقب نمانید باید از هم اکنون به فکر تابستان باشید. باوجود اینکه باشگاه در فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد جذب بازیکنان بزرگ کار سختی است اما باشگاه به اندازه ای بزرگ هست که برای بازیکنان جاه طلب مکان مناسبی باشد.

مرد هلندی در 10 بازی که سرمربی چلسی بوده است، شکستی را نداشته است اما با 6 تساوی وضعیت مساعدی در جدول ندارد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد