کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: در 20 دقیقه اول کار را تمام کردیم

گاس هیدینک در کنفرانس خبری پس از بازی با نیوکاسل، توضیحاتی درباره عملکرد تیمش، شرایط بازیکنان و میزان آمادگی برای دیدار بعدی در مقابل پاریسن ژرمن ارائه داد.

   به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، سرمربی آبی پوشان پس از کسب پیروزی قاطعانه و پر گل 5-1 در مقابل نیوکاسل در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

درباره نحوه عملکرد تیم:

ما از ماه دسامبر تاکنون شکست نخورده ایم اما احساس غرور نمی کنیم چون بازی های زیادی را مساوی کرده ایم، ما می خواستیم که روند بدون شکست خود را با پیروزی داشته باشیم، این چیزیست که برای ما خوب است. ما تلاش کردیم تا آن ها را در اوایل بازی غافلگیر کنیم که با به ثمر رساندن دو گل زیبا موفق به اینکار شدیم و در دقیقه 20 ابتدای بازی کار را تمام کردیم.

 ما دو بازی بزرگ درپیش داریم و فردا خواهیم دید که چه آسیب هایی پس از بازی شدید امروز خواهیم داشت اما به هرحال خارج شدن از بازی با کسب پیروزی اتفاق خوبی بود. تنها چیزی که بابت ان خوشحال نیستیم گلی بود که دریافت کردیم. در آن صحنه درهم و برهم و دستپاچه بودیم و به خوبی دفاع نکردیم. از اینکه بازیکنانم از دریافت گل خوشحال نبودند، خوشحال بودم.

 

در خصوص مصدومیت جان تری:

معاینه روی جان تری انجام خواهد شد، امیدوارم که مشکلش یک مشکل عضلانی کوچک باشد. درد از ناحیه همسترینگ او بود، ما از او اسکن خواهیم گرفت و اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.

این دشوار است و ما بازی بزرگ دیگری علاوه بر لیگ قهرمانان در جام حذفی نیز داریم. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و برای سه شنبه و هفته آینده تصمیم عاقلانه ای بگیریم.

 

درباره عملکرد دیگو کوستا:

او به شدت می خواست که بازی کند و هنگامی که ماسک بر صورتش گذاشته شد، خودش گفت که می تواند بازی کند.  روش به ثمر رسیدن گل اول نشان داد که او در وضعیت مناسبی قرار دارد. او بر روی کاری که می کند تمرکز دارد و در انتخاب لحظات مناسب، عالی عمل می کند.

 

حضور کامل هازارد و پدرو در ترکیب تیم:

من از اینکه هازارد 90 دقیقه بازی کرد خوشحالم و به همین دلیل ما مرحله به مرحله او را به سطح بالاتری آوردیم و فکر می کنم که او از این کار سود زیادی خواهد برد. باید ببینیم که او در روز سه شنبه چگونه بازی خواهد کرد.

پدرو نیز به سختی تلاش می کند و بسیار مسئولیت پذیر است. او می داند که در فاز دفاعی و پوشش دادن سایر فضاها باید چه کار کند. او به سختی تلاش کرد و بنابراین با گلی که به ثمر رساند پاداش خوبی گرفت.

 

در خصوص دیدار سه شنبه مقابل پاریسن ژرمنی که به هفت بازیکن اصلی خود برای دیدار مقابل چلسی استراحت داده است:

بازیکنانم قادر به از پیش رو برداشتن آن ها هستند چون به خوبی بازی می کنند و شکست نخورده اند. بازیکنان آن ها استراحت بیشتری از بازیکنان ما دارند اما ما هم باید به تیم هایی از انگلستان که در اروپا بازی می کنند یک روز زمان اضافه تر برای استراحت بدهیم. دو روز پس از برگزاری بازی باتوجه به شدت بازی، فرصتی برای استراحت و ریکاوری لازم است اما ما باید برای بازی با پاریسن ژرمن آماده شویم.

من شدیداً موافقم زمانی که در سه شنبه بازی اروپایی وجود دارد باید تیم موردنظر روز جمعه در رقابت های لیگ جزیره بازی کند. می دانم که به دلایل اقتصادی و تجاری این کار انجام نمی شود و من فکر می کنم که همه از این موضوع حمایت خواهند کرد. بازی مقابل پاریسن ژرمن بسیار سخت تر خواهد بود چون آن ها از ماه آگوست تاکنون بدون شکست می باشند اما بازی امروز به ما اعتماد به نفس داد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد