کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

وراتی غایب احتمالی مصاف حساس پاریسی‌ها و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به احتمال زیاد نمی‌تواند قهرمان فرانسه را در بازی خانگی‌اش برابر قهرمان فصل گذشته انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

لوران بلان، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌رژمن شب گذشته (شنبه) پس از تساوی خانگی بدون گل تیمش برابر لیل در هفته بیست‌وششم لوشامپیونه اعتراف کرد که  احتمال دارد وراتی در بازی برابر چلسی نیمکت‌نشین شود، چون ریسک میدان دادن به او بسیار زیاد است.

  

پاریسی‌ها در این بازی تنها یک نیمه از هافبک ایتالیایی خود مارکو وراتی استفاده کردند که دلیلش مصدومیت و ناآمادگی او بود. وراتی در نیمه دوم به جای خاویر پاستوره به میدان رفت، اما بلان می‌گوید که این بازیکن ایتالیایی احتمالاً نخواهد توانست برابر چلسی بازی کند.


بلان گفت: وضعیت وراتی مانند وضعیت پاستوره است و من فکر نمی‌کنم که در بازی برابر چلسی بتواند از ابتدا به میدان برود. ریسک استفاده از وراتی در بازی برابر چلسی بسیار زیاد است. بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در سطح و سرعت بسیار بالایی برگزار می‌شوند و سطح آنها به مراتب بالاتر از بازی‌های لیگ فرانسه است. اگر بازیکنی ناآماده در آن رقابت‌ها بازی کند احتمال اینکه به خاطر فشار آوردن به خودش مصدومیتش تشدید شود، وجود دارد. مسلماً بازی اول ما برابر چلسی بازی بسیار مهمی است، اما بازی دومی هم وجود دارد و من امیدوارم که بعد از آن بازی باز هم بازی‌های دیگر برای ما در راه باشد.


پاری‌سن‌ژرمن بعد از 9 پیروزی متوالی در لوشامپیونه، سرانجام متوقف شد و برای چهارمین بار در فصل جاری به تساوی تن داد. البته روند شکست‌ناپذیری‌ PSG در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال فرانسه ادامه پیدا کرد و تعداد بازی‌های بدون باخت این تیم در این فصل از لوشامپیونه به 35 بازی رسید.


بلان در این خصوص عنوان کرد: ما باید به مابقی بازی‌های‌مان در این فصل فکر کنیم و من امیدوارم که بازی‌های جالبی باشند. بازی برابر چلسی هم مهم است، اما این بازی رفت‌و‌برگشتی است و ما باید در آنها حساب‌ شده ریسک کنیم.


منبع:تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد