کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پاریسن ژرمن 2-1 چلسی

دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم چلسی و پاریسن ژرمن با پیروزی نزدیک شاگردان بلان به پایان رسید تا بازی در استمفورد بریج هیجان انگیز تر از پیش شود. 

دو تیم در ورزشگاه پارک د پرنس با قضاوت آقای کاربایو به مصاف هم رفتند و پاریسی ها در مقابل تماشاگران خودی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه '3 شوت وراتی از پشت محوطه با واکنش کورتوا برگشت داده شد. چلسی چشم به ضد حملات دوخته بود و مالکیت توپ پاریسی ها با ضربات بی دقت بازیکنان این تیم راهی به دروازه نداشت. در دقیقه '23 روی ارسال بابا رحمان از سمت چپ، کوستا ضربه سر خوبی به توپ زد که تراپ با واکنشی عالی و با کمک تیر افقی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه '33 روی ارسال توپ از سمت راست، زلاتان فرصت خوبی برای سر زنی داشت اما ضربه او ابتدا به زمین برخورد کرده و از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '39 اوبی میکل با خطا روی مورا، یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه نصیب پاریسی ها کرد و ضربه زلاتان نیز با برخورد به پای میکل تغییر مسیر داد و درون دروازه قرار گرفت تا حساب کار 1-0 شود.

چلسی که نمی خواست بازنده به رختکن برود، کمی به فشار خود افزود و بعد از چند فرصت نصف و نیمه پشت محوطه میزبان، در دقیقه '1+45 روی کرنر به دست آمده برای چلسی، ویلیان توپ را به روی دروازه ارسال کرد و با اثر گذاری کوستا، توپ بین مدافعان پاریس به اوبی میکل رسید و او با یک ضربه دروازه تراپ را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در دقیقه '48 نیمه دوم، روی حرکت عالی ویلیان چلسی ضدحمله خوبی را ترتیب داد که در نهایت کوستا قدر پاس ستاره برزیلی را ندانست و در موقعیت تک به تک مغلوب تراپ شد. در دقیقه '51 شوت خوب دی ماریا از پشت محوطه با واکنش کورتوا راهی کرنر شد. پاریسی ها رفته رفته فشار حملات خود را افزایش دادند و چندین بار دیگر هم کورتوا را به واکنش وا داشتند اما نتیجه همچنان مساوی بود، در حالیکه بازیکنانی چون پاستوره و کاوانی در حال گرم کردن خود بودند. در دقیقه '64 ماتویدی در محوطه چلسی فرصت فوق العاده ای برای گلزنی داشت، اما مدافعان آماده تیم لندنی به خوبی خود در مسیر شوت او قرار داده و توپ را برگشت دادند.

در دقیقه '68 ضربه ایستگاهی دی ماریا با واکنش خوب کورتوا باز هم به کرنر رفت. چلسی شدیداً در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفته و هر لحظه احتمال باز شدن دروازه اش وجود دارد اما تا این لحظه به خوبی مقاومت کرده اند. در دقیقه '70 اسکار به جای هازارد وارد میدان شد؛ بازیکن بلژیکی همچنان سایه ای از فصل گذشته خود بوده است. در دقیقه '74 بالاخره کاوانی به جای مورا وارد میدان شد. بالاخره در دقیقه '78 تعویض بلان جواب داد و روی پاس پشت دفاع دی ماریا، کاوانی از زاویه ای تنگ با ضربه ای زیبا توپ را از میان پاهای کورتوا وارد دروازه کرد تا حساب کار 2-1 شود. بعد از این گل، وراتی جای خود را به ربیوت داد و پاستوره هم به جای ماتویدی وارد میدان شد. در دقیقه '90 روی ارسال دی ماریا، زلاتان مقابل کورتوا به توپ ضربه زد که توپ در اختیار دروازه بان بلژیکی قرار گرفت. در نهایت این بازی با پیروزی 2-1 میزبان پایان یافت تا هیجان بیشتری به دیدار برگشت منتقل شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع:طرفداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد