کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: هازارد بسیار قوی بازگشته است

سرمربی چلسی پس از نمایش درخشان هازارد در جام حذفی، ابراز امیدواری کرد که روند بازگشت این بازیکن به فرم سابق، با موفقیت در حال انجام است.

به گزارش skysports، ادن هازارد در فصل جاری عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشته بود تا جایی که پس از اخراج مورینیو از اینکه نتوانسته انتظارات مربی سابقش را برآورده کند،

 

  از وی عذرخواهی نمود. این وینگر بلژیکی پس از گذران دو مصدومیت متوالی در فصل جاری موفق شد در دیدار مقابل منچسترسیتی عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد و بهترین بازیکن میدان لقب گیرد.حال، گاس هیدینک عنوان کرد که این بازیکن در حال بازگشت به روزهای خوب خود است.


سرمربی موقت چلسی در گفتگو با Chelsea TV اظهار داشت:


ادن هازارد بسیار قوی بازگشته است، این چیزی است که من خیلی دوستش دارم. او تا کنون در فرم خود بابت مصدومیت های اخیر عقب نشینی داشت و بازگشتن پس از این مصدومیت ها آسان نیست. او به خوبی تمرین کرد. آرام آرام دقایق بازی بیشتری به دست آورد و حالا پاداشش را با گل و پاس گل هایش گرفت. این خوب است. همه روی او متمرکز بودند. البته ما از او حمایت کردیم اما همچنین از او خواستیم کاری که می تواند را انجام دهد و او نیز انجامش داد. (نشان داد که چه کارهایی می تواند بکند)

چلسی در این دیدار با نتیجه 5-1 پیروز شد که سهم هازارد یک گل و دو پاس گل بود.


منبع:طردفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد