کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: خوشحالم که به فوتبال بازگشته ام؛ هازارد بازیکنی در کلاس جهانی است

مدافع باتجربه چلسی پس از گلزنی در دیدار مقابل منچسترسیتی، این گل را مهم دانست و همچنین اعتقاد داشت که تیم چلسی اعتماد به نفس لازم برای پیروزی در بازی ها را به دست آورده است.
گری کیهیل: خوشحالم که به فوتبال بازگشته ام؛ هازارد بازیکنی در کلاس جهانی است
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، گری کیهیل که در دیدار مقابل منچسترسیتی موفق به زدن گل سوم چلسی شده بود، از  اهمیت گلش و شرایط خوب خود گفت:
  
با مهم خواندن گلش  که قصد دارند تا آنجا که می توانند در جام حذفی پیش بروند تا فصل جاری را به بهترین نحو به اتمام برسانند.

این گل مهم و حیاتی بود. ما می خواهیم که تا انجا که می توانیم در این رقابت پیش برویم و این بازی یک مانع بزرگ برای پیشروی ما بود. بدیهی است که سیتی تغییرات زیادی در ترکیبش داشت، بازیکنان جوان آن ها شور و شوق زیادی داشتند و در نیمه اول باعث شدند که که ما کاملاً با مشکل مواجه شویم. در نیمه دوم پاسخ ما عالی بود چون که از سیستم آن ها دود بلند شد و ما کمی از کیفیت خود را نشان دادیم.  این برای تیم مهم است که پیروز دیدارها باشد، اما من بسیار خوشحالم که به فوتبال بازگشته ام. گل زدن و همچنین پیروزی در بازی ها همیشه خوب است.
 

مدافع میانی چلسی در ادامه به تمجید از ادن هازارد پرداخت و اظهار داشت که هازارد با کاهش اعتماد به نفس مواجه گشته بود و هم اکنون درحال بازگشتن به روزهای خوبش می باشد. او این گل را برای بازگشت ستاره بلژیکی به فرم سابقش مهم دانست:

آن گل برای او مهم بود. حتی بازیکنانی بزرگ به مانند ادن نیز گاهی اوقات در سراشیبی اعتماد به نفس قرار می گیرند اما او یک بازیکن خوب است و تنها اهمیت این گل در این زمان برای او جهت بازگشت کامل به فرم خوبش می باشد. او فوق العاده بود، درست مثل تمامی بازیکنان هجومی ما. در نیمه دوم موقعیت های زیادی خلق کرد و مشکلاتی برای تیم حریف ایجاد نمود. او یک بازیکن در کلاس جهانی می باشد. در بازی هایش به سختی تلاش می کند و بدیهی است که برای ما بازیکنی بسیار مهمی به شمار می رود.
 

آبی پوشان طی یک ماه اخیر در سه دیدار موفق شده اند با 5 گل حریف را مغلوب کنند و پس از روی کار آمدن هیدینک تا کنون تنها یک دیدار را واگذار نموده اند که به دیدار لیگ قهرمانان مقابل پاریسن ژرمن در پارک دوپرنس مربوط می شود.  کیهیل درخصوص روند نتایج چلسی گفت:

از دست دادن بازی های بیش از اندازه اعتماد به نفس ما را کاهش داد، ما هفته های خوبی را به مانند برتری مقابل نیوکاسل سپری کردیم که این مسئله اعتماد به نفس ما را بازگردانده است و با این اعتماد به نفس بالا ما قادر به انجام چنین کارهایی هستیم. ما خدا را شکر می کنیم که در چنین مسیری قرار گرفته ایم. ما کارمان را انجام داده ایم و اکنون در مرحله بعد قرار داریم.

منبع:طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
LO0OVE چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:01 http://dokhtaroone.ftp.sh

خیلی از سایتتون خوشم اومد موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
از ته دل خیلی دوست دارم شما هم به من سر بزنید
96518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد