کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

میکل: 99 درصد بازیکنان چلسی خواهان ماندن هیدینک در باشگاه هستند

جان اوبی میکل در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام کرد که 99 درصد بازیکنان این تیم می خواهند گاس هیدینک را به عنوان مربی دائم خود داشته باشند. چرا که مربی هلندی استمفورد بریج را به محیط آرامی برای بازیکنانش تبدیل کرده است.
به گزارش Goal، گاس هیدینک پس از برکناری خوزه مورینیو در ماه دسامبر به عنوان مربی موقت چلسی تا پایان فصل منصوب شد. اکنون پس از عملکرد رضایت بخش چلسی زیر نظر هیدینک، جان اوبی میکل اظهار داشت که بازیکنان چلسی از کار کردن با هیدینک احساس آرامش می کنند و خواهان ماندن او در باشگاه هستند.
  
دیگو سیمئونه و آنتونیو کنته در حال حاضر به عنوان مربیان احتمالی فصل آینده چلسی به شدت و دفعات متعدد به این باشگاه لینک شده اند، اما میکل می گوید در حال حاضر هیدینک فرد مناسب برای هدایت چلسی می باشد:

این انتخابیست که از سوی مالک، باشگاه و هیئت مدیره صورت می گیرد. آن ها تصمیم گیرنده خواهند بود. اما اگر با بازیکنان صحبت کنید، 98 یا 99 درصد آنان می خواهند که او (هیدینک) بماند زیرا ما بسیار خوشحالیم، عملکرد خوبی داریم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.
این به هیئت مدیره و به گاس بستگی دارد اگر که بخواهد به کارش ادامه دهد. او گفته است که تا پایان فصل اینجا خواهد ماند، اما نمی دانید چه پیش خواهد آمد، ممکن است نظرش عوض شود. اگر باشگاه بخواهد او را نگه دارد عادلانه است. رکورد او گویای عملکردش می باشد.
میکل در مصاحبه های اخیر خود اشاره غیر مستقیمی به مشکلات عدم آرامش رختکن در زمان مورینیو داشت و بار دیگر با اشاره به این موضوع، هیدینک را فرد مناسبی قلمداد کرد:

بازیکنان احساس آرامش بییشتری دارند. می دانیم چه کار باید بکنیم و کارمان را در شرایطی با آرامش بیشتر انجام می دهیم و با روشی پیش خواهیم رفت که بتوانیم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهیم. او (هیدینک) در کار دیگران دخالت نمی کند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد