کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دکو: تنها کسی که می تواند یونایتد را به اوج برگرداند، مورینیو است

بازیکن پرتغالی سابق پورتو و چلسی، از آقای خاص حمایت کرد وو او را تنها منجی شیاطین سرخ دانست.

 منچستر یونایتد بعد از اینکه فرگوسن بزرگ را دیگر روی نیمکت خود ندید، به هیچ عنوان نتوانست به تیم قدرتمند سابق تبدیل شود.  


این تیم در سال های اخیر تحت هدایت مویس و فن خال به یک تیم معمولی بدل شده است که با وجود داشتن مهره های گران قیمت، نتوانسه است به درخشیدن در فوتبال جزیره ادامه دهد.


در هفته های اخیر، شایعات حضور ژوزه مورینیو در الدترافورد و نشست این مربی خوش نام روی نیمکت شیاطین سرخ قوت گرفته است.

دکو، که سابقه بازی برای پورتو و چلسی، تحت هدایت مورینیو را در کارنامه خود دارد، اعلام کرده این مربی، بهترین شخص برای بازگرداندن یونایتد به روزهای اوجش است.

آقای خاص بعد از اینکه در ماه دسامبر، از سرمربیگری چلسی برکنار شد، تا کنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است و محتمل ترین گزینه برای او هدایت منچستر یونایتد است.


دکو در این باره گفت:

من یونایتد به روزهای خوب خود باز خواهد گشت و مورینیو بهترین شخص برای انجام این کار است. وجود ژوزه در الترافورد، اعتماد به نفس را هم به بازیکنان و هم به هواداران این تیم بر می گرداند.


اگر اعتماد به نفس کافی نداشته باشید، نمی توانید پیروز شوید. مشکل اصلی منچستری ها هم همین است، در حالی که "مو" استاد کارهای روحی و روانی است.

منچستر یونایتد در هفته های اخیر توانسته بود به ثبات لازم برسد اما شکست تلخ برابر میچلند دانمارک در لیگ اروپا، دوباره این تیم را وارد بحرلن کرد تا زمزمه های تغییردر نیمکت الدترافورد باز هم به گوش برسد.


منبع:ورزش ۱۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد