کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: لمپارد بهترین بازیکن دهه اخیر لیگ جزیره است

مورینیو اعتقاد دارد فرانک لمپارد بهترین بازیکن دهه اخیر لیگ جزیره است.
به نقل از ESPN، ژوزه مورینیو که به جنوب شرق آسیا سفر کرده است در طی مصاحبه ای در سنگاپور اعلام کرده است فرانک لمپارد، بازیکن سابق چلسی بهترین بازیکن یک دهه اخیر لیگ جزیره است.
  
در دوره اول حضورم در چلسی، من فرانک لمپارد را داشتم که بهترین بازیکن یک دهه اخیر جزیره است. کدام بازیکن بهترین بازیکن من بود؟ بسیار سخت است که بگویم. من مربی چندی از بهترین بازیکنان دنیا بودم. من به اینتر رفتم در آن جا  زلاتان ابراهیموویچ و خاویر زانتی را داشتم. بعد به رئال مادرید رفتم و در آن جا کریستیانو رونالدو را داشتم. به چلسی برگشتم و در آن جا هم چند بازیکن بزرگ داشتم. من بدون بازیکنانم نمی توانستم جام ببرم بنابراین به همه آن ها احترام می گذارم.

من از نبردن لیگ قهرمانان برای بار سوم تاسف می خورم. با چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی رسیدیم اما به لیورپول و بایرن مونیخ بازی را واگذار کردیم که هر دو در ضربات پنالتی بود. وقتی در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی شکست می خورید می توان گفت که خوب بازی کردید اما خوش شانس نبودید. من دو بار این جام را بردم و باید بگویم شکست هم جزئی از این بازی است.

مورینیو درباره حریفان تیم هایش در سال های اخیر نیز گفت:

در دوره اول حضورم در چلسی، آرسنال و منچستریونایتد حریفان جدی ما بودند. وقتی به اینتر رفتم دربی معروف با میلان را داشتیم و البته رقابت با یوونتوس را و در رئال مادرید هم حریف ما بارسلونا بود. در بازگشتم به چلسی منچسترسیتی هم به جمع حریفان اصلی ما اضافه شده بود. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد