کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ردنپ: انتقال مورینیو به منچستر معامله ای است که انجام می شود

سرمربی سابق تاتنهام بر این باور است که ژوزه مورینیو در انتهای فصل جاری جانشین لوئیس فان خال در منچستر یونایتد خواهد شد.

گمانه زنی های زیادی در مورد آینده فان خال در اولدترافورد مطرح می شود و با توجه به 10 شکست منچستر یونایتد در تمامی رقابت های این فصل، شایعاتی در خصوص حضور ژوزه مورینیو بر  روی نیمکت آجری اولدترافورد شنیده می شود.

  

مورینیو در ماه دسامبر سال 2015 به دلیل کسب نتایج ضعیف از چلسی اخراج شد و حالا در تعطیلات به سر می برد و هری ردنب که یکی از مفسران شبکه BT Sport است در این باره به روزنامه London Evening Standard می گوید:


زمانی که فان خال به منچستر آمد بسیار متکبر و با اعتماد به نفس بود و توانایی های خود را به رخ همه می کشید، اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.


هیچ کس دوست ندارد، هر هفته سلاخی شود. برای من مهم نیست که شما چه شخصی هستید. همه ما روزی به بسیاری از غرور هایمان افتخار می کردیم و این یک بازی بزرگ است و به زمان خواهد پیوست،اما در حال حاضر او متحمل انتقادات زیادی است و از این شرایط بسیار رنج می برد.


سخت است که در مورد آینده او در تابستان امسال صحبت کنیم، آنها به زودی باید کار بزرگی را انجام دهند.  ژوزه مورینیو گزینه مورد علاقه منچستریونایتد است و به نظر می رسد او توافقات را انجام داده است  و این باشگاه هم هرگز این موضوع را تکذیب نکرده است.  او می تواند منچستریونایتد را نجات دهد اما آنها نیاز به خرید بازیکنان های خوبی دارند.


منبع:ورزش ۱۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد