کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک خواهان شفاف سازی تصمیم باشگاه چلسی در خصوص سرمربی آینده این تیم شد

سرمربی موقت چلسی می گوید که مایل به شفاف سازی باشگاه در خصوص شایعات پیرامون سرمربی آینده این تیم می باشد. وی همچنین از تجربه های قبلی خود در عرصه ملی و باشگاهی مطالبی را جهت مشاوره به مربیان عنوان نمود.

به نقل از Goal، بر اساس اخبار و گزارشات روزهای اخیر، کنته نزدیکترین فرد به نیمکت فصل آینده چلسی به شمار می رود و  طبق گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که وی ظرف چند روز آینده با عقد قراردادی سه ساله به چلسی بپیوندد.  از هیدینک در این خصوص سوال شد و سرمربی موقت چلسی اظهار بی اطلاعی نمود و همچنین موافق اعلام شفاف تصمیم باشگاه بود. گاس هیدینک در این باره گفت: 


من موافقم و به عقیده من زمانی که کارهایی انجام می شود، باید به صورت شفاف بیان شود. شما بیشتر از من در این مورد شنیده اید چون این کار شما رسانه هاست. شما درجستجوی شایعات هستید. کار ما آماده شدن برای بازی بعدی است. من در این قضیه دخالتی ندارم. البته که این باشگاه در حال حاضر در جستجوی مربیان باتجربه است. این موضوع  فکر آن ها را مشغول کرده است و آن ها در این خصوص تصمیم خواهند گرفت.

مرد هلندی همچنین از تفاوت های مربیگری در سطح ملی و باشگاهی گفت. وی تجربه سرمربیگری تیم های ملی کره جنوبی، استرالیا، روسیه، ترکیه و هلند را داراست و به همراه کره جنوبی موفق به حضور در نیمه نهایی جام جهانی 2002 نیز شده بود. همچنین او در چندین لیگ معتبر اروپایی تجارب مربیگری بسیاری کسب کرده و در زمینه تفاوت های هدایت یک باشگاه با یک تیم ملی اظهار داشت:


مسائل زیادی وجود دارد. زمانی که شما در یک باشگاه هستید باید روزانه تاثیر خود را به عنوان یک سرمربی باید به طور روزانه تاثیر خود را روی روش بازی تیم و روی رفتار بازیکنان چه درون زمین و چه بیرون از آن بگذارید. زمانی که شما سرمربی یک تیم ملی هستید، بازیکنان را برای سه یا چهار روز در اختیار دارید و سپس یک بازی پیش روی شماست. پس این دشوارتر خواهد بود که شما چیزهایی که می خواهید را انجام دهید.

سرمربی موقت آبی پوشان در آخر برای مربیانی که حضور در کشورهای جدید را تجربه می کنند توصیه ای بیان نمود:


همیشه رفتن به کشوری دیگر هیجان انگیز است. شما در صورت امکان می خواهید با فرهنگ فوتبالی آن کشور و باشگاه آشنایی پیدا کنید و زمانی که زبان آن کشور دشوار باشد، شما می توانید زبان فوتبالی خود را آماده و ارائه کنید.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد