کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: تری در لیست مسافران فردای تیم قرار دارد؛ هازارد با وجود مصدومیت حضور خواهد داشت

سرمربی چلسی پیش از دیدار با اورتون در چارچوب رقابتهای جام حذفی در خصوص وضعیت تیم و بازیکنانش توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، آبی پوشان لندن در چارچوب مرحله ششم جام حذفی انگلستان فرداشب در بندر لیورپول به مصاف اورتون خواهند رفت و گاس هیدینک در کنفرانس خبری پیش از بازی با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.
  
میزان آمادگی تیم:

ما شکست سختی داشتیم والبته این نا امید کننده است. ما تنها دو روز برای آماده سازی و ریکاوری جسمی و روحی فرصت داشتیم. همیشه حذف از مرحله حذفی به شما ضربه می زند، این یک عقب گرد بود اما بازیکنان باید به آن واکنش نشان دهند. از لحاظ جسمی توانایی انجام این کار را داریم اما از لحاظ ذهنی باید انعطاف پذیر باشیم.
 
احتمال بازگشت جان تری به ترکیب:

او در روزهای گذشته بسیار خوب تمرین کرد و در لیست سفر ما جای دارد. البته او در هفته ها و روزهای اخیر تمرینات زیادی نداشت. من امروز خواهم دید که واکنش او در تمرینات دیروز چگونه خواهد بود. من دوست دارم او را به بندر لیورپول ببرم.
وضعیت ادن هازارد:

او به دلیل مصدومیتش غایب نخواهد بود. شما می توانید مصدومیتی داشته باشید که نتوانید بازی کنید اما در عین حال می توانید مصدومیت هایی نیز داشته باشید که بتوانید بازی کنید اما در این مورد شما به طور کامل آماده بازی نخواهید بود. همچنین این بر روی طراوت و شادابی او تاثیر منفی دارد که جای نگرانی خواهد داشت ولی او خوب خواهد شد و در دسترس خواهد بود زیرا او برای حضور و شرکت در بازی تیم از جان گذشتگی می کند.
وضعیت دیگو کوستا:

او از زمین بیرون رفت و مشکلاتی داشت. دیروز و امروز استراحت کرد و مراحل درمانی را پشت سر گذاشت بنابراین من خواهم دید که وضعیت او چگونه می شود. او ار ناحیه لگن دچار  آسیب دیدگی شده است.
 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد