کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمایت هیدینک از هازارد: مردم نظرات مختلفی دارند ولی هازارد نسبت به تیمش متعهد است

سرمربی چلسی ضمن حمایت از عملکرد ادن هازارد در دیدارهای اخیر، اظهار داشت که این بازیکن نسبت به تیمش متعهد است. هیدینک همچنین گفت که فشردگی بازی ها و تمرینات طی هفته های اخیر موجب مصدومیت های بازیکنان شده است.
حمایت هیدینک از عملکرد هازارد: مردم نظرات مختلفی دارند ولی هازارد نسبت به تیمش متعهد است
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، گاس هیدینک معتقد است که تمرینات متوالی و پرفشار احتمال مصدومیت بازیکنانش را افزایش داده ولی با این حال او از مصدومیت خفیف هازارد چشم پوشی کرده و از او استفاده خواهد نمود:
  
وقتی که بازیکنان به دفعات متعدد و  به صورت مداوم با شدت زیاد در اینجا کار می کنند دچار خستگی و کوفتگی می شوند. در همچین شرایطی احتمال مصدومیت بیشتر می شود. ما این را با پدرو تجربه کردیم، او کمی از خستگی رنج می برد و مشکلاتی برایش به وجود آمد. 
ادن نیز چند طی هفته پیش پس از رهایی از مصدومیت چنین مشکلی داشت اما حالا ریسک کردن درخصوص او نگرانی بزرگی ایجاد نمی کند که نشان می دهد او می تواند به کارش ادامه دهد. در حال حاضر نکته مهم این است که ما چگونه می توانیم حرکت رو به جلو و پیشرفت داشته باشیم.
 

وی در ادامه در خصوص انتقادات درمورد هازارد اظهار داشت که این بازیکن نسبت به شرایطش آگاه است و ضمن تعهد به تیم، برای رسیدن به فرم بهتر تلاش می کند:

هرکسی کاریزمای مخصوص به خود را دارد. اگر شما به دیگو کوستا بنگرید می بینید که او بازیکنی بسیار صریح است. زمانی که او عصبانی باشد شما کاملاً متوجه می شوید.  اما هازارد شخصیتی متفاوت دارد.
مردم نظرات مختلفی دارند، این به آن معنا نیست که او در زمین نجنگیده و درگیر نشده و اینجاست که ما باید با او همدردی کنیم. او نسبت به تیمش متعهد است و به همین دلیل من از او دفاع می کنم. او خودش نیز نگران است و می داند که باید چیزهای بیشتری از خود ارائه دهد.
هیدینک اعتقاد دارد بهترین شیوه برای کمک به بازیکنانی که قصد تاثیر گذاری در جریان مسابقه را دارند این است که آنان به همان روش قبلی و کارهایی که در گذشته قادر به انجامش بودند روی بیاورند:

بیشتر اوقات شما تلاش می کنید که آن ها را به احساس قبلی و حرکات ناخودآگاهی که انجام می دادند بازگردانید، حرکاتی که زیاد روی آن ها فکر نمی کردند و ناگهانی بود، چیزی که آن را به خوبی انجام می دادند. او همچنین با آمادگی بالای خود به تیم کمک خواهد کرد.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد