کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوکاکو: نیاز ندارم که خودم را به چلسی ثابت کنم

روملو لوکاکو با دو گلی که در دیدار مقابل تیم سابق خود، چلسی به ثمر رساند به ستاره بی چون و چرای میدان تبدیل شد. وی پس از این دیدار اعلام کرد که به خاطر چیزهایی که در زمان حضور در چلسی آموخته، از این باشگاه سپاس گذار است و نمایش خوب و خوشحالی امشب او جهت موفقیت تیم کنونی اش بوده است.
به گزارش fourfourtwo، مهاجم بلژیکی اورتون پس از درخشش و پیروزی در دیدار مقابل چلسی ابراز خوشحالی نمود و اظهار داشت که این خوشحالی تنها به امید موفقیت تیم فعلی اوست. لوکاکو در گفتگو با  BBC Sport گفت:
  
این احساس فوق العاده ای است. من فقط بابت تیم خوشحالم و بابت چیزی که می خواستیم به آن دست یابیم. حالا ما یک عملکرد خوب پس از شکست در مقابل وستهم به نمایش گذاشتیم.
من فکر می کنم که گل اول بهترین چیز بود. نمی دانم که به کدام سمت داشتم می رفتم اما سپس خودم را در محوطه جریمه دیدم. گری کیهیل را پیش روی خود دیدم و نمی دانستم به کدام سمت خواهد رفت، بنابرین توپ را به پای چپم منتقل کردم. این فقط یک گل دیگر بود و خوشحالی ام به خاطر تیم بود. اگر شما بخواهید جامی ببرید، باید تیم های بزرگ را شکست دهید.
وی در ادامه اعلام داشت بابت تجربیاتی که در باشگاه چلسی کسب نموده، همیشه از این باشگاه سپاسگذار خواهد بود:

من به این فکر نمی کنم که باید چیزی را به چلسی ثابت کنم. زمانی که 18 سال داشتم به آنجا رفتم و یاد گرفتم که چگونه یک فوتبالیست حرفه ای شوم به همین خاطر من همیشه از آنان متشکر خواهم بود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد