کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: به مدت 70 دقیقه خوب بودیم؛ بازیکنان حریف قصد تحریک کوستا را داشتند

سرمربی چلسی پس از شکست و حذف از جام حذفی انگلستان، خستگی و تخلیه انرژی بازیکنانش در دقایق پایانی را عاملی جهت شکست تیمش دانست. وی همچنین اعتقاد داشت بازیکنان اورتون قصد عصبی کردن کوستا را داشتند
به گزارشdailystar، هیدینک پس از پایان مسابقه در خصوص نحوه بازی تیمش اظهار داشت:
  
احساسات زیادی همچنان پس از بازی وجود دارد، اما زمانی که من سعی کردم آرام شوم و آنالیز کنم متوجه شدم که تیم ما به مدت 70 دقیقه تقریباً خوب بازی می کرد و پس از آن ما بازی را رها کردیم. انرژی بازیکنان تخلیه شده بود و همچنین مصدومیت های کوچکی در بازیکنان داشتیم. من نمی توانم از نگرش تیم انتقاد کنم، اما واضح است که در اطراف محوطه جریمه قدرت تمام کنندگی کافی نداشتیم.
ما می دانستیم که روملو لوکاکو در حال حاضر گلزن خوبیست، او یک پسر خوب و یک بازیکن خوب است.
وی در خصوص صحنه اخراج کوستا گفت:

من صحنه درگیری دیگو کوستا را ندیدم. اگر آن صحنه را می دیدم می توانستم نظر مناسبی بدهم اما اکنون نظر دادن برایم راجع به آن سخت است. این یک بازی دشوار بین تمام بازیکنان حاضر در زمین بود. بازیکنان حریف قصد داشتند او (کوستا) را کمی تحریک کنند. داور نباید از بازیکنی محافظت کند اما باید بداند که بازیکنان حریف به دنبال او بودند.
هیدینک در پایان افزود:

همه می دانند که چلسی در زمان آمدن من در چه جایگاهی بود. اولین وظیفه این بود که از منطقه سقوط دور شویم و ما سریعاً این کار را انجام دادیم و از رتبه 16 به رتبه 10 رسیدیم. سپس دو جام دیگر در پیش رو بود. ما باید افتخار کنیم که برای مردم و هواداران بازی می کنیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد