کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: از تابستان به دنیای مربیگری بر می گردم؛ به دروغ ها در مورد آینده ام گوش می دهم

مورینیو گفته است از تابستان به دنیای مربیگری بر می گردد اما هیچ توضیحی درباره تیم آینده اش نداده است.

ژوزه مورینیو هفت ماه پس از فتح لیگ جزیره در دسامبر سال 2015 از کار برکنار شد. مورینیو سابقه هدایت رئال مادرید، اینتر و پورتو را دارد. طبق آخرین شایعات وی گزینه اول هدایت منچستریونایتد است.

  

به نقل از Goal، مورینیو تایید کرده است که گزینه های زیادی دارد و در تابستان دوباره به نیمکت داغ یک تیم باز خواهد گشت و گفته است به دروغ هایی که در موردآینده اش گفته می شود، گوش می دهد.


من خوش شانس هستم که از زمان ترک چلسی به اندازه کافی پیشنهاد داشته ام. من خوش شانس هستم که علاوه بر پیشنهادات زیاد، پیشنهادات خوب هم دارم اما منتظر می مانم تا ذهنم آرام شود. در این مدت چند دروغ می خوانم و به چند دروغ گوش می دهم. من هرکجا که باشم می خواهم به صورت نرمال و از اواسط جولای به سر کار بروم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد