کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

روبرتو مارتیز: هواداران ما سزاوار این پیروزی بودند

سرمربی اورتون پس از پیروزی تیمش در جام حذفی اذعان کرد که هواداران اورتون شایسته کسب نتایج خوب در دیدارهای خانگی هستند. وی همچنین اعلام کرد درگیری های گرت بری در میانه میدان این بازیکن را عصبی و پریشان خاطر نکرده است.
به گزارش fourfourtwo، اورتون پس از کسب پیروزی 2-0 مقابل چلسی در جام حذفی راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد. در این دیدار گرت بری در دقیقه 84 به دلیل درگیری با دیگو کوستا کارت زرد اول را دریافت کرد و تنها دو دقیقه بعد در دقیقه 86 پس از خطا بر روی فابرگاس با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. 
  روبرتو مارتینز، سرمربی تافی ها در خصوص بازی درگیرانه هافبک باتجربه تیمش و سپس اخراج او اظهار داشت:

گرت بری به من گفت مهم نیست، او گفت جایی برای نگرانی وجود ندارد. من به هیچ وجه نگران نیستم، فقط بابت دریافت کارت زرد دوم نا امید شدم.
 

مارتینز همچنین اظهار داشت که هواداران اورتون شایسته دیدن نتایج بهتری از سوی تیمشان هستند:

هواداران ما سزاوار این احساس خوشحالی هستند چرا که ما در بسیاری از دیدارهای خارج از خانه، عملکرد درخشانی از خود نشان داده بودیم اما توانایی تکرار آن را در خانه نداشتیم. من نمی گویم که در خانه تیم ضعیفی بودیم، اما در گرفتن نتایج شایسته و درخور اورتون در خانه بسیار ضعیف بودیم.
من فکر می کنم هر تیمی می تواند به یک تیم شجاع و درخشان تبدیل شود و برای این کار باید تلاش کنید تا به تیمی برنده تبدیل شوید، این چیزی است که ما سعی در انجام دادنش داریم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد