کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوستا تکذیب کرد: گردن بری را گاز نگرفتم

دیگو کوستا در دیدار شب گذشته به دنبال درگیری با هافبک باتجربه اورتون از زمین بازی اخراج شد، اما وی تاکید داشت که در این درگیری، بازیکن اورتون را گاز نگرفته است.

به گزارش Goal، دیدار شنبه شب دو تیم اورتون و چلسی در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلستان، با نتیجه 2-0 به سود اورتون خاتمه یافت و در دقیقه 84 این دیدار، دیگو کوستا به دلیل درگیری با گرت بری و دریافت کارت زرد دوم خود در این بازی اخراج شد. 

  در صحنه درگیری به نظر می رسید که کوستا قصد گاز گرفتن گردن بازیکن اورتون را داشته باشد اما وی طی گفتگو با مسئولان باشگاه چلسی این مسئله را تکذیب نمود.


سخنگوی باشگاه چلسی در این باره گفت:


دیگو پس از پایان بازی با مسئولان باشگاه صحبت کرد و از درگیری اش با گرت بری که منجر به اخراج وی گردید ابراز پشیمانی کرد، اما تاکید داشت که در حین درگیری او را گاز نگرفته است.

 


همچنین روبرتو مارتینز، سرمربی اورتون نیز پس از بازی اظهار داشت که اتفاقات پیش آمده به دلیل حساسیت و هیجان ناشی از بازی بود و نباید آن را زیاد مهم دانست. مارتینز اعتقاد داشت که اخراج هر دو بازیکن صحیح بود:


من فکر نمی کنم که آن صحنه، لحظه ای کلیدی در بازی بوده باشد. این یک بازی حساس و سراسر هیجان بود، شما دوست دارید بازیکنانی را ببینید که با از خود گذشتگی برای پیروزی تیم تلاش کنند. دیگو کوستا بازیکنی است که روحیه مبارزه طلبی دارد، من می خواهم عملکرد داور این دیدار و شیوه ای که داور برای کنترل احساسات وارده بر بازی در پیش گرفت را ستایش کنم.

اخراج دیگو کوستا درست بود، اخراج گرت بری نیز درست بود و داور اجازه نداد که احساسات و هیجانات روند بازی را متوقف کند. من مطمئن هستم که هردو بازیکن پس از پایان بازی آن ماجرا را تمام کردند و دلیلی برای نگاه دوباره به آن اتفاق وجود ندارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد