کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سامپائولی: گزینه اول مربیگری چلسی من بودم

 سمپائولی می گوید انتخاب اول چلسی بوده اما نیاز داشته پیش از رفتن به لیگ برتر ، انگلیسی‌اش را بهتر می کرده است.
خورخه سامپائولی
در حالی که سامپائولی یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری چلسی بوده است، کونته به این باشگاه بسیار نزدیک شده و به نظر می رسد به زودی رسما به عنوان سرمربی این باشگاه اعلام شود.
   
کونته به تازگی از زمین تمرین چلسی دیدن کرده و گفته می شود با قراردادی سه و نیم ساله و با دستمزد 6.5 میلیون پوند در سال به چلسی بیاید.
 
سامپائولی که در سال 2015 با شیلی به قهرمانی کوپا آمریکا رسید، می گوید:
-
من با مالک چلسی دیدار کردم و او گفت مرا به عنوان گزینه اول در نظر دارد. به چلسی بسیار نزدیک بودم و چیزی نمانده بود مربی این تیم شوم.
 
اما خیلی زود صحبت از کونته به میان آمد و رقابتی بین من و او ایجاد شد. من برای پیشرفت در زبان انگلیسی نیاز به زمان داشتم که باشگاه این اجازه را نداد.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد