کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

احتمال جدایی کاستا از چلسی و بازگشت به اتلتیکو مادرید

ESPN مدعی شده اثرات حواشی اخیر دیگو کاستا می تواند روی آینده وی در استمفوردبریج تاثیر بگذارد.
طبق گزارش Espn، به نظر می‌رسد دیگو کاستا در تابستان از چلسی به باشگاه سابق خود اتلتیکو که آماده ارائه پیشنهاد به او هست خواهد پیوست.
  
آینده دراز مدت کاستا در استمفوردبریج موضوع مورد بحث در برخی مقاطع فصل بوده است، این مهاجم در یک مصاحبه با Onda Cero در ماه دسامبر بازگشتش به اتلتیکو را رد نکرده است. منبعی نزدیک به این بازیکن به Espn گفته است که او در تقلا برای ماندن در لندن است و با توجه به اینکه چلسی در فکر جذب مهاجمان جدیدی در تابستان است او نا امید شده است.

انتظار می‌رود آبی ها با توجه به شکست 2-0 روز شنبه برابر اورتون در یک چهارم نهایی جام حذفی و نا امیدی از کسب تنها جام در دسترس برای آن ها چندین تغییر در ترکیب خود ایجاد کنند. کاستا برای اولین بار به عنوان بازیکن چلسی در آن بازی اخراج شد و در دو بازه نقل انتقالات اخیر با اتلتیکو در ارتباط بوده است. باشگاه لالیگایی به دنبال یک مهاجم جدید است، آن ها جکسون مارتینز را به گوانگژو چین فروختند در حالیکه فرناندو تورس نیز می‌تواند در پایان فصل باشگاه را ترک کند.

تعلیق ممنوعیت انتقال به این معنی است که اتلتیکو می‌تواند در زمان بازگشایی دوباره پنجره نقل و انتقالات مهاجم جذب کند. مهاجم اصالتا برزیلی در اولین فصل حضورش به چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کرد و 20 گل هم به ثمر رساند اما اسیر حواشی شد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد