کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار کاپلو به کونته: سران چلسی کم حوصله اند!

مربی کهنه کار ایتالیایی اعتقاد دارد مسئولان آبی های لندن، به دنبال سریع ترین راه رسیدن به موفقیت هستند.

کاپلو و کونته

فابیو کاپلو مربی با دانش و بزرگی است و در کشورهای صاحب فوتبال اروپایی فعالیت کرده است.

   

او به تازگی به آنتونیو کونته هشدار داده که کار کردن در باشگاهی همانند چلسی می تواند خیلی سخت باشد، چرا که سران آن برای رسیدن به موفقیت هیچ صبری ندارند.

 

کونته بیش از هر زمان دیگری به نیمکت چلسی نزدیک شده است و کاپلو که سابقه کارکردن در فوتبال انگلیس را دارد، در این مورد به او هشدار داده است:


چلسی مثل یوونتوس از مربی حمایت نمی کند. اگر آبراموویچ به خاطر شما دست به خرید 5 یا 6 بازیکن بزند، چیزی جز قهرمانی نمی خواهد!


 

کاپلو که پس از تیم ملی روسیه هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است، درباره جانشینی کونته در ایتالیا گفت:


کار در ایتالیا؟ فعلا که به عنوان مفسّر خیلی سرم شلوغ است، اما احتمال هیچ چیز را در نمی کنم!

 

در حال حاضر در تعطیلات به سر می برم. بعد از اینکه از روسیه جدا شدم، به خودم گفتم دیگر روی نیمکت هیچ تیمی نخواهم نشست، اما حالا نمی توانم چنین حرفی بزنم و احتمال تغییرات در سبک و سیاق زندگی ام را رد نمی کنم.


منبع:ورزش11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد