کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

غیررسمی؛ فائق بولکیاح از چلسی به لسترسیتی پیوست

وینگر ۱۷ ساله حال حاضر چلسی، از تابستان آینده کارش را در لستر آغاز خواهد کرد.
به گزارش وب سایت گل، "فائق بولکیاح" وینگر آینده دار حال حاضر باشگاه چلسی، پرده از انتقالش به لسترسیتی برداشت. بولکیاح که در سال ۲۰۱۴ به چلسی ملحق شده بود، تابستان آینده و با اتمام قرارداد دو ساله اش با این باشگاه، بازیکن آزاد محسوب می شد.
  
بولکیاح که در لس آنجلس زاده شده و برادرزاده سلطان برونئی است، برای کشورش در رده های زیر ۱۹ و ۲۳ سال به میدان رفته است. او پیش از پیوستن به چلسی، سابقه حضور در ساوتهمپتون و ردینگ را نیز داشته است.

این بازیکن در حساب شخصی اینستاگرام اش، ضمن تایید ملاقات با مالک میلیارد تایلندیِ لسترسیتی (ویچای سریواداناپرابها)، از پیوستنش به صدرنشین انگلستان خبر داد.

خوشحالم که اعلام کنم که  قراردادی بلند مدت با لسترسیتی امضا کرده ام و می خواهم از خانواده ام و دوستان نزدیکم که از من حمایت کردند، تشکر کنم.ملاقات با مالک (لسترسیتی) برای من لذت بخش بود. نمی توانم برای شروع، صبر کنم.
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد