کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بردن با مسی آسان تر است؛ از شروع پیش فصل در تیم جدیدم خواهم بود

سرمربی سابق چلسی و رئال مادرید از لیونل مسی تمجید کرده است.

لیونل مسی برنده 5 توپ طلا فوتبال جهان در بازی رفت مقابل آرسنال، هر دو گل بارسلونا را به ثمر رساند و در طی دوران حضورش در بارسلونا 26 جام بدست آورده است از جمله 4 لیگ قهرمانان اروپا.

  

به نقل از Four Four Two، ژوزه مورینیو سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی اعتقاد دارد با وجود مسی بردن برای هر تیمی آسان تر می شود اما اعتقاد دار تیم بر فرد اولویت دارد.


اول در مورد بازیکنان می گویم. برای مثال مسی با سه مربی مختلف قهرمان لیگ قهرمانان شده است. بردن با او راحت تر از بردن در مقابل او است. من یک مربی فوتبال هستم و می دانم بعضی ها مواقع افراد فکر می کنند یک نفر مهم تر از یک تیم است. اما من فکر می کنم هیچ چیز مهم تر از تیم نیست. اما مثل روز آشکار است که بازیکنانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند.

مورینیو از زمان ترک چلسی در دسامبر به هیچ تیمی نرفته است و امیدوار در فصل بعد به دنیای فوتبال بازگردد.


من خوش شانس بوده ام که از زمان ترک چلسی پیشنهاداتی داشته ام. نه تنها پیشنهاد داشته ام بلکه پیشنهادات خوبی داشته ام. من می خواهم در خونسردی تصمیم بگیرم و قصد دارم از اواسط جولای( تیر) به سر کار برگردم. برای پیش فصل در باشگاه جدیدم خواهم بود.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد