کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: زیدان را دوست دارم

ستاره بلژیکی تیم چلسی دوست دارد روزی با زین الدین زیدان در باشگاه رئال مادرید همکاری داشته باشد .
هازارد: زیدان را دوست دارم
روزنامه آ.اس چاپ اسپانیا در شماره جدید خود خبر از جدی شدن تلاش باشگاه رئال مادرید برای جذب ادن هازارد داده و حتی اعلام کرده که توافق اولیه میان مدیر برنامه این بازیکن بلژیکی با رییس رئال صورت گرفته و این بازیکن با رقم 100 میلیون یورو راهی برنابئو در تابستان پیش رو خواهد شد.  
از سوی دیگر هازارد در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته:علاقه زیادی به شخصیت زیدان چه در حالت عادی و چه در دنیای فوتبال دارم.زمانی که کودکی کوچک بودم با دیدن بازی های زیدان هیجان زده می شدم.همه بازی های او را از طریق تلوزیون و اینترنت ساعت ها می دیدم.با زیدان بارها هم صحبت کردم.با این حال من در حال حاضر بازیکن چلسی هستم و نمی دانم این باشگاه در خصوص آینده من چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع:کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد