کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: به نظر من پنالتی درست بود

گاس هیدینک،‌سرمربی چلسی عنوان کرد که پنالتی اعلام شده به نفع او و تیمش در جریان تساوی 2-2 مقابل وستهام یونایتد درست بوده است.

شب گذشته دو تیم چلسی و وستهام به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. داور مسابقه در دقیقه 89 پنالتی به نفع چلسی اعلام کرد که با اعتراض شدید بیلیچ همراه شد. فابرگاس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

 
هیدینک در این رابطه گفت:" فکر می‌کنم اگر بخواهیم واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم باید از زاویه کناری به تصویر نگاه کنیم زیرا از زاویه ای که من نگاه می‌کردم، خطا روی خط روی لوفتوس چیک انجام شد و روی خط بخشی از محوطه محسوب می‌شود بنابراین دیدگاه ها متفاوت است. لوفتوس چیک در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت ولی جلوی او گرفته شد.حتی اگر خارج محوطه هم بود،‌این مشکوک بودن به نفع تیم حمله کننده تمام شد. من دوست داشتم تعداد تساوی هایمان کمتر بود و بیشتر پیروز می‌شدیم ولی در بازی‌هایمان از جمله بازی امروز از خود شخصیت نشان دادیم."

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد